Eef de Kip
Well-known member
Bah, lucky MU
De meest belachelijke beslissing deze ronde.Haha die pingel voor Sevilla, dit kan toch niet
Helemaal mee eens.Die Catalaanse toeristenclub voor fanboys vertegenwoordigt moeiteloos wat mij tegenstaat aan opgeklopte, mediamieke slagroomhype. Het seizoen verloopt tot nu toe geheel naar wens.
Helemaal mee eens.
Al die krantenkoppen. Dat zou best iets minder mogen.
Ik lees de koppen van de Nederlandse kranten alweer. Pure afmaak cultuur.In Cataluyna is geen sprake van dagbladabonnementen maar van losse straatverkoop. In die zin vindt aldaar de noodzaak van schrijnend opportunisme door het journaille nog wel te verklaren en te billijken. Het idolate gedweep van meelopers staat mij tegen, net als bij de schaduwclub dichter bij huis.
Daar hebben ze geen geld voor. Anders was het al lang gebeurd.Koeman exit?
Dat gaat sowieso gebeuren, de vraag is alleen wanneer?Koeman exit?
Iets met een station en trein?Dat gaat sowieso gebeuren, de vraag is alleen wanneer?
De trein naar Eindhoven?Iets met een station en trein?
Dat wil iedereen.De trein naar Eindhoven?
Dat gaat sowieso gebeuren, de vraag is alleen wanneer?
Jullie krijgen Stam.De trein naar Eindhoven?
En dan gepresenteerd worden als 'Ronald Waterreus.' Is die cirkel ook weer rond.De trein naar Eindhoven?
Kevin Blom staat er daarmee weer goed op!Haha die pingel voor Sevilla, dit kan toch niet
We kunnen altijd wel een goede verdediger gebruiken.Jullie krijgen Stam.
Het niveauverschil is inderdaad vrij frappant.City lijkt wel een oefenpotje aan het spelen te zijn.