U.G.
Well-known member
Zijn er hier ook Porto fans?
Ik denk het niet maar ze leren wel voetballen dit jaar van Sporting dus ik ga wel ff de 2de helft checken. Héél neutraal.
Zozo ze staan voor.
Zijn er hier ook Porto fans?
2-0 zelfs!Ik denk het niet maar ze leren wel voetballen dit jaar van Sporting dus ik ga wel ff de 2de helft checken. Héél neutraal.
Zozo ze staan voor.
Wie is Uber?Uber Held! Chiellini helaas met een blessure er af.
JaccoWie is Uber?
Ik hoop dat Sporting kampioen wordt maar ik heb altijd wel sympathie voor Porto, ooit geweest, mooie stad en ze hebben ook mooie shirts.
Die verstaan toch geen reet van wat ik zeg. 😏Je hebt sympathie voor Porto, je hoopt op het kampioenschap van Sporting. Dit moet je voor je houden als je ooit weer eens in PT bent en Benfiquistas tegenkomt. Zeg maar de helft van dat land.
Die verstaan toch geen reet van wat ik zeg. 😏
Praten ze ook Fries?Nouu de meeste praten wel wat boerenkool-Engels en willen vaak maar al te graag je mening als buitenlander over Benficaa, number one...in the world 😀
Ik zeg gewoon dat ik voor Ajax ben, altijd goed. En Benfica is natuurlijk een mooie club.Nouu de meeste praten wel wat boerenkool-Engels en willen vaak maar al te graag je mening als buitenlander over Benficaa, number one...in the world 😀
Praten ze ook Fries?