Champions League 2020-2021

Abubakari

Well-known member
Ik hoop dat Sporting kampioen wordt maar ik heb altijd wel sympathie voor Porto, ooit geweest, mooie stad en ze hebben ook mooie shirts.

U.G.

Well-known member
Ronaldo kan volgend jaar beter terug naar Sporting.

Hoe zegt Borat het alweer " wauwwauwwiaa" , wat is dit Juve me toch een partij slecht zeg .Ave Maria.

U.G.

Well-known member
Ik hoop dat Sporting kampioen wordt maar ik heb altijd wel sympathie voor Porto, ooit geweest, mooie stad en ze hebben ook mooie shirts.

Je hebt sympathie voor Porto, je hoopt op het kampioenschap van Sporting. Dit moet je voor je houden als je ooit weer eens in PT bent en Benfiquistas tegenkomt. Zeg maar de helft van dat land.

Abubakari

Well-known member
Je hebt sympathie voor Porto, je hoopt op het kampioenschap van Sporting. Dit moet je voor je houden als je ooit weer eens in PT bent en Benfiquistas tegenkomt. Zeg maar de helft van dat land.
Die verstaan toch geen reet van wat ik zeg. 😏

Abubakari

Well-known member
Nouu de meeste praten wel wat boerenkool-Engels en willen vaak maar al te graag je mening als buitenlander over Benficaa, number one...in the world 😀
Ik zeg gewoon dat ik voor Ajax ben, altijd goed. En Benfica is natuurlijk een mooie club.
Dat Porto mooier is verzwijg ik dan maar.

U.G.

Well-known member
E basta. That's all folks. Mooie vooruitzichten voor de return wedstrijd. Waarschijnlijk een paar dgn voordat Sporting in de Dragao op bezoek komt, en hopelijk zitten de Porto-koppies dan al in Turijn.

Bovenaan