Champions League 2020-2021

JMD

Well-known member
Met Koeman wil het niet echt lukken bij Barcelona.
Dat valt de laatste weken ook wel mee toch? Verloor vorige week van Sevilla voor de beker, maar voor de rest de laatste weken alleen maar zeges. Alleen is dit Barcelona niet goed genoeg voor de top van Europa.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee en met deze verdediging kan hij in de competitie met moeite uit de voeten maar als je tegenover een topper staat zie je dat het gewoon erg matig is achterin.
Die Lenglet en Umtiti doen pijn aan je ogen, echt pure middelmaat en ik heb het idee dat Piqué ook z'n beste jaren heeft gehad. Dest is leuk voor de toekomst en nu voor de breedte maar daar heb je nu ook niet veel aan.
 

Batigoal

Well-known member
Wanneer dan niet??? Omdat ik verwachtte dat Liverpool hier kansloos onderuit zou gaan?

Ja, met 0-2 moet je het over de streep trekken, alhoewel Liverpool niet in vorm is. Maar goed, we zijn dan wel 3 weken verder, wie weet of Liverpool dan al wat beter in vorm is.

Waren wel 2 cadeautjes zeg. Ik vond in de samenvatting Leipzig niet eens zo onaardig, maar als je 2 van dit soort momenten hebt dan maakt het niet uit of je goed speelt of niet.

Die verdediging, dat kan toch niet?

Moet zeggen dat ik die Lenglet nooit zoveel aan heb gevonden en Umtiti is met zijn blessures jammer genoeg al een paar jaar over de houdbaarheidsdatum heen, maar ook het middenveld schrok ik van. Busquets was een geweldige speler, maar kan het gewoon niet meer bijbenen. Zelfs Paredes, die ik normaal één van de minderen vind bij PSG, leek een geweldenaar gisteravond.

En voorin snap ik dat Barça nog iets wil verdienen aan Dembélé en hem daarom opstelt, maar het is eigenlijk een soort dure Kerk nu. Voor La Liga kan Koeman er wel iets van bakken om een CL-plek te halen, maar that's it.
 

Kielse Rat

Well-known member
Moet zeggen dat ik die Lenglet nooit zoveel aan heb gevonden en Umtiti is met zijn blessures jammer genoeg al een paar jaar over de houdbaarheidsdatum heen, maar ook het middenveld schrok ik van. Busquets was een geweldige speler, maar kan het gewoon niet meer bijbenen. Zelfs Paredes, die ik normaal één van de minderen vind bij PSG, leek een geweldenaar gisteravond.

En voorin snap ik dat Barça nog iets wil verdienen aan Dembélé en hem daarom opstelt, maar het is eigenlijk een soort dure Kerk nu. Voor La Liga kan Koeman er wel iets van bakken om een CL-plek te halen, maar that's it.

Dit vat eigenlijk perfect samen waarom Barcelona op dit moment niet mee kan met de Europese tap. Er komt sleet op voormalige sterkhouders als Busquets, Piqué en zelfs ook Messi, en de voorbije jaren zijn er te veel spelers gehaald die hoogstens subtop zijn. Dan was PSG eigenlijk nog 'verzwakt' gisteren zonder Neymar en Di Maria.
 
Bovenaan