Nee, dat hangt af van de loting.Nu dus Benfica, Gent of Kiev en is al bekend uit welk groepje clubs de volgende tegenstander komt?
Precies. Je ziet de meest gekke uitslagen tevoorschijn komen in die voorrondes... En als je de mazzel hebt om 2x thuis te spelen dan is er best een kansje.Maar ze mogen van mij Benfica ook best uitschakelen hoor, snijdt het mes aan twee kanten, goed voor Ajax en een NLse club door. Maar ik rees toch dat Benfica een maatje te groot is, al weet je het in deze opzet en met de corona perikelen maar nooit
Als de UEFA nog steeds vasthoud aan het uit elkaar houden van clubs uit Rusland en Oekraïne, dan is er voor de 4e voorronde alleen een loting wie er eerst thuis speelt. De wedstrijden zijn dan:Nee, dat hangt af van de loting.
AZ is sowieso ongeplaatst in Q3. Maar omdat ze dinsdag al door loten krijgt AZ dan het coëfficiënt van de tegenstander mee.
Als AZ tegen Benfica of Dinamo Kiev moet in Q3, dan speelt het in Q4 tegen Krasnodar, AA Gent of de tegenstander van AA Gent in Q3.
Als AZ tegen AA Gent moet in Q3, dan speelt het in Q4 tegen Benfica, Kiev of de tegenstanders van die ploegen in Q3.
Die tegenstanders kunnen dan zijn Rapid Wien of PAOK Thessaloniki
Volgens mij zeg ik het zo goed, en anders grijpt Forza AZ wel in.
De 4e voorronde gaat gewoon over een uit en thuiswedstrijd.Precies. Je ziet de meest gekke uitslagen tevoorschijn komen in die voorrondes... En als je de mazzel hebt om 2x thuis te spelen dan is er best een kansje.
Blij dat we Benfica ontlopen, maar jammer dat het een uitwedstrijd is. Dat gaat niet eenvoudig worden om daar te winnen, zeker met de huidige vorm van AZ.Wat vind jij van de loting van AZ, @Forza AZ?
Blij dat we Benfica ontlopen, maar jammer dat het een uitwedstrijd is. Dat gaat niet eenvoudig worden om daar te winnen, zeker met de huidige vorm van AZ.
Als AZ in de 3e voorronde tegen AA Gent zou hebben geloot, dan was de oefenwedstrijd wel geschrapt.Als AZ wint kan het AA Gent tegenkomen in de laatste voorronde. En tegen wie oefent AZ komende donderdag, precies... AA Gent. Beetje vreemde manoeuvre, wedstrijd schijnt pas nu ingepland te zijn.
Loting 3e voorronde:
1.Ferencvárosi TC(Hon)-GNK Dinamo Zagreb(Kro)
2.Qarabağ FK(Aze)-Molde FK(Noo)
3.AC Omonia(Cyp)-FK Crvena zvezda(Ser)
4.FC Midtjylland(Den)-BSC Young Boys(Zwi)
5.Maccabi Tel-Aviv FC(Isr)-FC Dinamo Brest(WRu)
6.PAOK FC(Gri)-SL Benfica(Por)
7.FC Dynamo Kyiv(Oek)-AZ Alkmaar(Ned)
8.KAA Gent(Bel)-SK Rapid Wien(Oos)
Voorbereiding voor een wedstrijd begint eerder dan de reis er naartoe. Als er zaterdag was gespeeld tegen Utrecht, dan had je pas vandaag een serieuze training voor Dinamo Kiev kunnen houden. Nu konden ze al vanaf donderdag hierop voorbereiden.Als AZ vandaag pas vliegt, waarom is dan gevraagd om die wedstrijd in Utrecht te verplaatsen.