Champions League 2020-2021

JMD

Well-known member
Dit doet hij wel heel fraai, 3-1.

Mooi, AZ sowieso verzekerd van de EL-groepsfase
 

Batigoal

Well-known member
Gent is niet best in vorm, dus dat zou voor AZ de beste optie van die drie zijn. Benfica betekent einde verhaal.
 

erka

Well-known member
En Kiev is de laatste jaren ook niet meer zo sterk, zie ik ook wel kansen. In Q4 komt Krasnodar erbij. Ik denk dat AZ tegen al deze ploegen goede kansen heeft als ze wat meer wedstrijden in de benen hebben. Behalve dus Benfica, dat zie ik totaal niet gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Celtic uitgeschakeld door Ferencvaros...

Scheidsrechter bij dat duel was overigens Bollenstreker Allard Lindhout, die zijn Europese debuut maakte. :)
 

Marinos

Well-known member
Uitstekende keuze van slot om aan het einde enkel lange ballen te gaan pompen richting Boadu en Druijf en dat die dus allemaal uit de lucht geplukt werden door de lange oostblok verdedigers en de keeper. Boadu heeft niet één duel gewonnen volgens mij in die laatste fase.
 

JMD

Well-known member
Met nog 2 voorronden te gaan kunnen we alvast even een kleine blik werpen op de potindeling van de groepsfase CL, een club met een sterretje moet nog voorrondes spelen, en waarbij dan aangenomen dat de geplaatste ploeg steeds doorgaat:
Pot 1: Bayern, Real, Liverpool, Juve, PSG, Zenit, Porto, Sevilla (EL-winnaar)
Pot 2: Barça, Atletico, Man City, Man Utd, Shakhtar, Dortmund, Chelsea, Benfica*
Pot 3: Ajax, Kiev*, Salzburg*, Leipzig, Inter, Piraeus*, Lazio, Atalanta
Pot 4: Din. Zagreb*, Lok. Moskou, Marseille, Club B, Sl. Praag*, Mönch, Istanbul, Stade Rennes

Ajax dus alleen in pot 2 als Benfica eruit vliegt. Anders pot 3.
 

Forza AZ

Well-known member
Met nog 2 voorronden te gaan kunnen we alvast even een kleine blik werpen op de potindeling van de groepsfase CL, een club met een sterretje moet nog voorrondes spelen, en waarbij dan aangenomen dat de geplaatste ploeg steeds doorgaat:
Pot 1: Bayern, Real, Liverpool, Juve, PSG, Zenit, Porto, Sevilla (EL-winnaar)
Pot 2: Barça, Atletico, Man City, Man Utd, Shakhtar, Dortmund, Chelsea, Benfica*
Pot 3: Ajax, Kiev*, Salzburg*, Leipzig, Inter, Piraeus*, Lazio, Atalanta
Pot 4: Din. Zagreb*, Lok. Moskou, Marseille, Club B, Sl. Praag*, Mönch, Istanbul, Stade Rennes

Ajax dus alleen in pot 2 als Benfica eruit vliegt. Anders pot 3.
Als AZ nu tegen Benfica moet, voor wie zijn de Ajax-trollen dan? ;)
 
Bovenaan