Champions League 2020-2021

JMD

Well-known member
Midtjylland dus.

Dan s overwintering voor Ajax wel zeker, en moet het Atalanta of Liverpool van zich af houden voor overwintering CL.
 

JMD

Well-known member
De 8 groepen:
Bayern - Atletico - Salzburg - Lok. Moskou
Real - Shakhtar - Internaz - Mönchengl.
Porto - Man City - Piraeus - Marseille
Liverpool - Ajax - Atalanta - Midtjylland
Sevilla - Chelsea - Krasnodar - Rennes
Zenit - Dortmund - Lazio - Brugge
Juve - Barcelona - Kiev - Ferencvaros
PSG - Man United - Leipzig - Istanbul
 

Abubakari

Well-known member
Makkie voor Atalanta. Ajax en Liverpool mogen uitmaken wie 2e wordt.
Arrogante Groningers ook altijd. Moeten ze wel voor uitwijken naar München en Bergamo.

Maar ik vind het wel een mooie poule, pittig wordt het toch al gauw, maar met Liverpool en Atalanta twee mooie clubs.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Barca-Juve lekker Ajax pittig, maar mooie clubs! Verder wel vrij groot verschil tussen 1-2 en 3-4 overal. Verwacht weinig verrassingen.
 

Forza AZ

Well-known member
Na 45 minuten is alleen pot 1 geloot... :(

Maar nu komt pot 2. Ajax gaat de eerste tegenstander te weten komen.


@Forza AZ weet jij dit? Normaal spelen bv Russische ploegen de laatste speeldag uit (omdat het dan december is). Hoe gaan ze dat nu doen nu er in december 2 rondes zijn?
De laatste speeldag is op de oorspronkelijke datum, en de één-na-laatste speeldag is slechts één week later dan de oorspronkelijke datum. Dus ik denk dat ze daar niets aan gaan veranderen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat als Ajax iets wil dat ze de punten moeten halen tegen Liverpool en niet tegen Atalanta
 

Bonehead

Well-known member
Wordt Atalanta niet veel te groot gemaakt. Ze spelen lekker fris van de lever en daarom zie ik voor Ajax ook wel kansen. Ik denk dat ze even sterk kunnen zijn.
 

Forza AZ

Well-known member
Wordt Atalanta niet veel te groot gemaakt. Ze spelen lekker fris van de lever en daarom zie ik voor Ajax ook wel kansen. Ik denk dat ze even sterk kunnen zijn.
Atalanta lijkt toch geen ééndagsvlieg te zijn, en lijkt me sterker dan Getafe. Dus lijken ze mij favoriet tegen Ajax.
 
Bovenaan