Champions League 2020-2021

zwammy

Well-known member
Laat 'm dromen. Misschien zijn ze wat meer met de competitie bezig en vinden ze 2e worden ook prima.

Bonehead

Well-known member
Atalanta lijkt toch geen ééndagsvlieg te zijn, en lijkt me sterker dan Getafe. Dus lijken ze mij favoriet tegen Ajax.

Zeker lijkt Atalanta geen eendagsvlieg. En ze zouden best wel eens beter kunnen zijn dan Getafe. Maar ook als Chelsea en Valencia? Ajax lijkt mij niet kansloos tegen Atalanta en zelfs Liverpool. Natuurlijk is zeker die laatste op papier beter, maar ze choken ook regelmatig. Ik zie wel kansen om te overwinteren in de CL.

ALenstra

Well-known member
Tweede plek Ajax moet kunnen. Het is niet meer zoals onder Frank de Boer toen nederlagen tegen grote clubs ingecalculeerd werden.

Batigoal

Well-known member
Derde plaats het minimaal vereiste, puntjes pakken tegen Atalanta zou toch moeten kunnen. Alles hangt af of je lang de huidige vorm weet door te trekken.

Marinos

Well-known member
Atalanta kan er geen kut van. 2x 3 punten voor Ajax dus. Zolang de Roon daar de held van de dag is zullen ze ook nooit wat kunnen.

De Wolf

Well-known member
Atalanta kan er geen kut van. 2x 3 punten voor Ajax dus. Zolang de Roon daar de held van de dag is zullen ze ook nooit wat kunnen.

Ze hebben wel weer Valencia uitgeschakeld. Wel hebben ze van Dinamo Zagreb op hun donder gehad. Laten we maar hopen dat het een incident is. Ajax kreeg bijvoorbeeld ook op hun klote in de Kuip en deden het daarna Europees heel top.

JMD

Well-known member
Programma Ajax bekend.
Eerst thuis tegen Liverpool, dan naar Atalanta. Vervolgens de dubbel tegen Midtjylland, eerst uit, vervolgens naar Liverpool en op de slotdag thuis tegen Atalanta. Dat laatste duel is om 18.55, de rest om 21.00.

Forza AZ

Well-known member
Programma 1e ronde 1e speeldag:

20 oktober
1855 FC Zenit(Rus)-Club Brugge(Bel)
1855 FC Dynamo Kyiv(Oek)-Juventus(Ita)
2100 Chelsea FC(Eng)-Sevilla FC(Spa)
2100 Stade Rennais FC(Fra)-FC Krasnodar(Rus)
2100 SS Lazio(Ita)-Borussia Dortmund(Dui)
2100 FC Barcelona(Spa)-Ferencvárosi TC(Hon)
2100 Paris Saint-Germain(Fra)-Manchester United FC(Eng)
2100 RB Leipzig(Dui)-İstanbul Başakşehir(Tur)
21 oktober
1855 FC Salzburg(Oos)-FC Lokomotiv Moskva(Rus)
1855 Real Madrid CF(Spa)-FC Shakhtar Donetsk(Oek)
2100 FC Bayern München(Dui)-Club Atlético de Madrid(Spa)
2100 FC Internazionale Milano(Ita)-VfL Borussia Mönchengladbach(Dui)
2100 Manchester City FC(Eng)-FC Porto(Por)
2100 Olympiacos FC(Gri)-Olympique de Marseille(Fra)
2100 AFC Ajax(Ned)-Liverpool FC(Eng)
2100 FC Midtjylland(Den)-Atalanta BC(Ita)

erka

Well-known member
Brugge wint bij 1-2 bij FC Putin.

De doelpuntenmaker luidt de man met de schitterende Vlaamse naam De Ketelaere

gevegt

Well-known member
Brugge wint bij 1-2 bij FC Putin.

De doelpuntenmaker luidt de man met de schitterende Vlaamse naam De Ketelaere
Net als Twentse namen, vind ik die geweldig!

FC Putin, daar kun je ook beter uit van verliezen en geen thee in de rust drinken.

Bovenaan