Champions League 2019-2020

Eef de Kip

Well-known member
Ja maar beiden hebben dus gewonnen,vandaar dat ik toch denk dat de factor rust een rol kan hebben gespeeld.
 

ALenstra

Well-known member
Dat zal zeker meegespeeld hebben. In die zin zijn vooral de Franse teams in het voordeel. Ben trouwens benieuwd of Pep weer met miljarden mag smijten om een team samen te stellen die de CL kan winnen.
 

JMD

Well-known member
In Frankrijk is de competitie toch helemaal niet gespeeld? En in Duitsland zijn ze dacht ik al wat langer klaar met de competitie?
Klopt. Maar het vreemde was dat voor dit minitoernooi er juist gezegd werd dat de Fransen in het nadeel zouden zijn omdat ze al 5 maanden geen serieus duel gespeeld hadden...

Achteraf is het altijd makkelijk praten. En we moeten niet vergeten dat Lyon net aan Juventus versloeg en dat PSG er in de 89e minuut gewoon nog uitlag tegen Atalanta.
 

erka

Well-known member
Feitelijk hebben jullie het allemaal fout, want de kleinste overwinningen zijn die na penalties.
 

Abubakari

Well-known member
Maar het gaat om de kleinste 1-0 overwinningen.

Schijnbaar was PES5 flink zat want hij zag de 3-1 zege van Lyon aan voor de kleinste 1-0 zege.
 

Abubakari

Well-known member
Die waren net minder 1-0 dan CL finale van Ajax waardoor Ajax nog steeds de beste is. Scheelde weinig trouwens, Blind had de 2-0 op zijn voet kort na de 1-0. Maar Blind wist wel beter dan daar 2-0 te maken.
 

Mario

Well-known member
Bayern zijn nog 6 dagen aan het bijkomen van die 8=2, daar kan Lyon mooi van profiteren. Depay met de cup met de grote oren in handen :heinz:
 

U.G.

Well-known member
Nee. In het seizoen 1963/1964 won Sporting Portugal met 16-1 van Apoel Nicosia. Het betrof een wedstrijd in de Europacup II.

Yep, dit is wat wij lang geleden deden idd ja.


Mooie wedstrijd van Bayern verder, ik vind het jammer dat het geen 10 werden. Dat Barcelona eruit vliegt in de CL kwartfinales tegen de 1ste beste beetje tegenstander is overigens niks nieuws.

Voor deze keer dan : Allez PSG !
 

Deathprod

Active member
Ik hoop dat die eindtoernooien zoals als nu in huidige vorm blijven. Geweldige wedstrijden en verrassende uitslagen.
 
Bovenaan