De Wolf
Well-known member
Ja, dat zijn wedstrijden in de eerste ronde, grootste overwinning vanaf de achtste finales ooit in de EC1/CL blijft nog steeds een Ajax zege, maar da's logisch.
Dan nog heeft Dinamo Boekarest het record in handen.
Ja, dat zijn wedstrijden in de eerste ronde, grootste overwinning vanaf de achtste finales ooit in de EC1/CL blijft nog steeds een Ajax zege, maar da's logisch.
Volgens teletekst niet.Dan nog heeft Dinamo Boekarest het record in handen.
Even gekeken, dat was een wedstrijd uit de eerste ronde. Teletekst heeft het nooit mis.Dan nog heeft Dinamo Boekarest het record in handen.
De eerste ronde is ook EC I
Ja maar dat komt Ajax slecht uit. Daarom vanaf de 1/8e finales.
Teletekst is Ajax?Ja maar dat komt Ajax slecht uit. Daarom vanaf de 1/8e finales.
Je loopt achter, ik had het al verbeterd, het was vanaf de achtste finales. Iets te snel gelezen.De eerste ronde is ook EC I.
Plus Abu had het over de grootste zege.
Uitgebreid. 😒Ja, zo kan je je club allerlei records toekennen en daar uitgebreid mee lopen pronken.
Zal op zijn vroegst maandag gebeuren zodra het bestuur een crisis-vergadering heeft. Mauricio Pochettino, Xavi Hernandez en Ronald Koeman zijn de voornaamste kandidaten om de nieuwe trainer te worden.Volgens de Spaanse kranten zijn inmiddels zowel trainer Setién als technisch directeur Abidal per direct ontslagen.
Tijd voor wat Duitse invloeden daar lijkt mij.
Ik had er maar 5 cent ingegooid.Ja en wat gek dat de Wolf daar dan gelijk bovenop duikt, gooi er nog maar een kwartje in Abu.
Moeten we niet hebben Batigoal. Alleen (CL winst van) Lyon kan Ajax nog uit de groepsfase CL houden.