Als hij hem nog ooit overeind krijgt.Jongen, ter stegen heeft wel zo'n gruwelijk lekker wijf, die maakt zich niet druk hoor
Deze stand doet me trouwens denken aan een ooit gespeelde vriendschappelijke wedstrijd van Bayern.
Als hij hem nog ooit overeind krijgt.
Dat zou je een keer aan je psycholoog moeten vragen.Wat heeft dat nou weer met dat beeld met die stijve rechterarm te maken?
Ik ben er te oud voor.Anders moet ze mij maar bellen 👍
Ah, de waan is weer bezig?Ik heb net een wedstrijdje bekeken zoals we het bij HSC'21 ook in het beleidsplan hebben staan. Komt er nog niet altijd zo uit als bij Bayern, maar ik zag 'op papier' overeenkomsten.
Wat een geweldig voetbal!!!
Het kan ermee te maken hebben dat MATS al jarenlang 1 van de beste keepers ter wereld is.Waarom werd Ter Stegen in hemelsnaam ooit gekozen als 1e doelman ipv Cillessen?
Mooi he op basis van 1 wedstrijd zijn spel van de afgelopen 4 jaar ter discussie stellen.Het kan ermee te maken hebben dat MATS al jarenlang 1 van de beste keepers ter wereld is.
Hoe kan Barca het in hemelsnaam tot de Primera Division hebben geschopt?Mooi he op basis van 1 wedstrijd zijn spel van de afgelopen 4 jaar ter discussie stellen.