Champions League 2019-2020

Kielse Rat

Well-known member
Niet eens onverdiend. Weet wel niet of ze het 90 minuten gaan volhouden, begonnen het tegen het einde van de eerste helft toch al moeilijk te krijgen.
 

JMD

Well-known member
Nee, ik refereerde slechts aan een bericht op teletekst, maar inderdaad, ik had kunnen weten dat er dan op die manier gereageerd wordt.
Misschien dat je door het 'maar da's logisch?' een reactie krijgt.

In ieder geval ging daar mijn reactie niet over, ik verbeterde gewoon je bericht. Er stond (idd ergens weggemoffeld aan het begin van het bericht, dus kan me voorstellen dat je er overheen leest) dat TT pas vanaf de 1/8 finales de hoogste uitslagen had. Ik denk dat dat is omdat dat de ronde na de groepsfase is. Logisch, alleen kan je daar nooit de 1/8 finales van voor de CL-tijd mee vergelijken, toen alleen de kampioenen deelnamen en er ook een open loting was.


Anyway, verrassende uitslag zeg... 1-3

De PL kan dus bijna compleet gewoon op tijd starten, alleen Man U er nog in...
 

Batigoal

Well-known member
Wow weer een verrassing! Knap van Lyon. Zag er niet naar na de gelijkmaker.

Voor Barcelona mazzel dat ze komende maandag gewoon Guardiola weer kunnen aanstellen.
 

Kielse Rat

Well-known member
City schiet zichzelf wel aardig in de voet, zo'n kansen missen en dan gaat de keeper ook nog wat blunderen. Het waren knotsgekke kwartfinales.
 

JMD

Well-known member
2x Duitsland - Frankrijk dus in de halve finale.
Dat hadden er niet heel veel voorspeld.
Sowieso is het de laatste jaren flink onvoorspelbaar in de CL. Al lang niet meer zo voorspelbaar als een paar jaar terug toen je praktisch altijd Barca, Real, Bayern en Juve had die het uit gingen maken...
 

erka

Well-known member
2x Frankrijk-Duitsland

Niet zo leuk als 2x Engeland-Duitsland maar desondanks een goeie tweede.

Finale wordt Bayern-RB Leipzig. En dan moet ik nog zien wie er wint. Bayern kon in de competitie ook niet van RB winnen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De 1-0 zege van Lyon was tevens de kleinste overwinning in de CL ooit. Puike prestatie!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Helaas voor jou Maasveld. Heerenveen won in 2004 in de sneeuw met 4-1 van Ajax.
 

De Wolf

Well-known member
Ik had liever Lyon tegen Bayern gezien in de finale. Die andere twee zijn Commerciele gedrochten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zal het dan toch iets te maken hebben gehad die ze in Duitsland en vooral Frankrijk meer hebben gehad dan in Italië, Engeland en Spanje?
 

Eef de Kip

Well-known member
In Frankrijk is de competitie toch helemaal niet gespeeld? En in Duitsland zijn ze dacht ik al wat langer klaar met de competitie?
 
Bovenaan