Champions League 2019-2020

JMD

Well-known member
Lyon gaat of naar E of G, laat dat maar G worden, krijgt die poule wat niveau... Anders krijg je nog een flinke poule...
 

JMD

Well-known member
Lyon gaat of naar E of G, laat dat maar G worden, krijgt die poule wat niveau... Anders krijg je nog een flinke poule...

Wordt dus G (waarbij ik vanuit ga dat PSG aan Lyon gekoppeld is), want Salzburg gaat naar E.
 

JMD

Well-known member
Brugge kan zijn lol op, bij PSG en Real...

PSG - Real - Brugge
Bayern - Tottenham - Piraeus
City - Shakhtar - Zagreb
Juve - Atleti - Leverkusen
Liverpool - Napoli - Salzburg
Barcelona - Dortmund - Internazionale
Zenit - Benfica - Lyon
Chelsea - Ajax - Valencia

Dan moet je als Ajax zijnde hopen dat je Leipzig of Atalanta niet krijgt.... Lille ken ik niet zo goed, dat zou ook pittig zijn.
 

JMD

Well-known member
Atalanta had sowieso niet gekund overigens, want Napoli zat in E, dus Atalanta moest naar A t/m D

Leipzig naar G, mooie poule ineens daar
 

Abubakari

Well-known member
A b of c was zo op het oog beter geweest qua pot 3,de rest lijkt mij zwaarder. Maar Chelsea en Valencia is op zich te doen en zijn wel mooie clubs.
 

JMD

Well-known member
Genk ook een pittige loting, de Belgen treffen het niet. Kans op doorgaan in de CL erg klein, voor EL plaatsing hebben ze wel kans.
 

JMD

Well-known member
Alle 8 poules:
A: Paris SG, Real, Brugge, Galatasaray
B: Bayern, Tottenham, Piraeus, Rode Ster
C: City, Donjetsk, Zagreb, Atalanta
D: Juve, Atleti, Leverkusen, Moskou
E: Liverpool, Napoli, Salzburg, Genk
F: Barcelona, Dortmund, Inter, Slavia Praag
G: Zenit, Benfica, Lyon, Leipzig
H: Chelsea, Ajax, Valencia, Lille
 

Abubakari

Well-known member
Chelsea, Valencia en Lille dus. Op zich een poule met mogelijkheden.

Lijkt mij ook. Ik ga mij niet druk maken om de gemakzucht tegen PAOK en Apoel, CL haalde vorig jaar ook het beste bij ze naar boven. Verschil tussen de wedstrijden tegen Feyenoord of Heracles met Real of Juventus was toen ook groot. Ook zonder de vertrokken drie staat er gewoon een goeie ploeg, gewoon voor overwinteren in de CL gaan, niet overwinteren in Europa zou gewoon een slechte prestatie zijn.

Ja, ik leg de lat gewoon hoog.
 
Bovenaan