Champions League 2019-2020

Kielse Rat

Well-known member
Lukaku had de 2-1 nog op zijn hoofd. Net geen heruitgave van de openingswedstrijd van Inter vorig seizoen dus.
 

erka

Well-known member
Salzburg direct 1-0 tegen Genk, knappe goal van Haaland. Lijkt me een sterkere versie van Nevland. Niet nadenken maar direct schieten.
 

erka

Well-known member
Haaland maakt er 2-0 van. Topclubs, die moet je halen. 19 jaar is ie. Wat een spits is dat.
En 3-0.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een fenomeen is dat zeg! Je ziet ook gelijk aan alles dat het geen toeval is. Toekomstig wereldspits, kan niet anders.
 

JMD

Well-known member
Wat hield dat Genk open huis zeg. EN bij de 3-0 doet de keeper zo ongeveer alles fout. ?f je komt uit, ?f niet, maar blijf niet halverwege staan.
 

Kielse Rat

Well-known member
Wat hield dat Genk open huis zeg. EN bij de 3-0 doet de keeper zo ongeveer alles fout. ?f je komt uit, ?f niet, maar blijf niet halverwege staan.

Die gast keepte vorig jaar bij Lommel, hem zou ik de tussenstand nu niet te zwaar aanrekenen. Salzburg is gewoon in alle aspecten van het voetbal te sterk, en dat gaat tegen Napoli en Liverpool niet anders zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schaf die VAR gewoon af als je bij een overduidelijke schwalbe de penalty laat staan.
 

erka

Well-known member
2-0 zelfs, dikke blunder bij Liverpool achterin. Ik vind t wel mooi, ik gun Napoli succes.
 
Bovenaan