Champions League 2019-2020

JMD

Well-known member
Afgelopen op de andere velden dan in Belgrado, 1-1 in Noorwegen, Zagreb door, 1-2 in Rusland, Piraeus door.
 

erka

Well-known member
Rode Ster net als vorig jaar in de CL. Mooi, ik heb wel een soort van zwak voor die club.
 

Batigoal

Well-known member
Young Boys viel me tegen. Ik had wel verwacht dat ze het zouden redden.

De Messi van Krasnodar liet weer niet veel zien.
 

JMD

Well-known member
De potten zijn bekend:
Pot 1: Liverpool, Chelsea, Barcelona, Bayern, Juve, Man City, PSG, Zenit
Pot 2: Real, Atletico, Benfica, Dortmund, Napoli, SHakhtar, Tottenham, Ajax
Pot 3: Lyon, Leverkusen, Salzburg, Piraeus, Brugge, Valencia, Internazionale, Zagreb
Pot 4: Lok. Moskou, Genk, Galatasaray, Leipzig, Slavia Praag, Rode Ster, Atalanta, Lille

Poule des doods: Liverpool, Real, Inter, Leipzig
Zwakste poule op papier: Zenit, Benfica, Zagreb, Rode Ster
Porto doet niet mee, die kregen meestal de zwakste poule... ;)
Als PSV mee had gedaan had het op de plek van Inter gestaan in die poule des doods... :p (PSV had in pot 3 gezeten)

Wat zien we als een mooie groep voor Ajax? Barcelona zou mooi zijn, maar uit pot 1 krijg je sowieso een hele sterke ploeg, ik ken Zenit niet goed, maar die zijn wel flink minder dan de anderen denk ik. Uit pot 3 hopen Lyon, Leverkusen, Valencia en Inter te ontlopen lijkt me en Leipzig en Atalanta uit pot 4 is ook niet echt lekker.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Chelsea lijkt me wel te doen op dit moment. Dan ??n van Salzburg, Piraeus, Brugge, Zagreb en ??n van Praag of Rode Ster.
 

JMD

Well-known member
Valencia en Lyon lijken me sterker dan Inter, en Leverkusen ook.

Dat zou idd kunnen, maar Valencia en Leverkusen kunnen niet in die poule des doods die ik aangaf omdat Real al uit pot 2 komt en Leipzig al uit 4. Dus misschien idd Lyon ipv Inter voor de poule des doods.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je kan het dus treffen of niet met de loting. Ik ben heel benieuwd.
 

Batigoal

Well-known member
Valencia is weer eens een interne puinhoop dus die kun je goed treffen en het project Conte bij Inter kan wel eens erg goed gaan doen. Maar het blijft natuurlijk glazen bol-werk.

Mooi om de vreugde-explosie te zien bij Slavia Praag.
 

Atreides

Well-known member
Moet je hopen dat je in pot drie geen Lyon/Leverkussen/Inter of Valencia treft en dan in elk geval geen Leipzig in pot 4 en je maakt gewoon een hele goede kans om 2e te worden. Zit je ook nog bij Zenit in de poule is 1e worden ??k gewoon een reele mogelijkheid. Ondertussen hopen dat EtH Marin aan de praat gaat krijgen.
 
Bovenaan