Champions League 2018-2019

Janssen

Well-known member
Champions League 2018-2019

Wie moet het dan worden.

Kom op, wat een totale devaluering van die prijs zou dat zijn. Heb je straks in een rijtje met Ronaldo, Zidane, Figo, Rivaldo, Ronaldinho, Cannavaro ineens Virgil Van Dijk staan. Pleur op zeg
 

U.G.

Well-known member
Liverpool-adepten gefeliciteerd ! Het werd wel tijd voor eens een keer geen Ronaldo of een Spaanse club.



Wie zou het dan moeten worden dit seizoen?

Gewoon, Modric weer.


Gaat het erom wie de beste speler van de CL is geworden of van het voetbalseizoen ?

Nee, wat ik heb geleerd van heel veel voetbalkenners op het net is dat vooral Florentino Perez dat dus bepaald.

( en gezien vorig jaar ga ik ze nog bijna geloven )
 

zwammy

Well-known member
Kom op, wat een totale devaluering van die prijs zou dat zijn. Heb je straks in een rijtje met Ronaldo, Zidane, Figo, Rivaldo, Ronaldinho, Cannavaro ineens Virgil Van Dijk staan. Pleur op zeg

In 64 wedstrijden 0 keer voorbij gedribbeld. Heeft Cannavaro dat ook wel eens gehad?
 

Janssen

Well-known member
Champions League 2018-2019

In 64 wedstrijden 0 keer voorbij gedribbeld. Heeft Cannavaro dat ook wel eens gehad?

Zou het niet weten. Weet wel dat het bij Cannavaro niet tot zijn 28ste duurde voor hij eens indruk maakte. Cannavaro was buitencategorie in zijn soort. Van Dijk niet.

Sowieso is dat een statistiek die op zichzelf niet heel veel zegt. Hoe is dat uberhaupt gemeten en wat waren de criteria? Het is niet iets als gewonnen tackles want dan hadden ze het zo wel genoemd.
 

zwammy

Well-known member
Zou het niet weten. Weet wel dat het bij Cannavaro niet tot zijn 28ste duurde voor hij eens indruk maakte. Cannavaro was buitencategorie in zijn soort. Van Dijk niet.

Sowieso is dat een statistiek die op zichzelf niet heel veel zegt. Hoe is dat uberhaupt gemeten en wat waren de criteria? Het is niet iets als gewonnen tackles want dan hadden ze het zo wel genoemd.

Dus je moet voor je 28e je bewezen hebben om een prijs te winnen? Ook al wijzen de statistieken dat Liverpool sinds van Dijk er voetbalt alleen maar beter en beter is geworden?

Die fabel is allang ontkracht.

Heb je daar het linkje dan van want ik lees het zelfs net weer.
 

Pascallovic

Well-known member
Die fabel is allang ontkracht.
Ach van Dijk maakt ook fouten bijvoorbeeld tegen Fulham, maar dat was een te korte kopbal terug op de keeper, dus dan is ie feitelijk niet voorbij gedribbeld. Bij Oranje grijpt ie niet in bij de 0-2, maar ja hij werd inderdaad niet voorbij gedribbeld.

Fantastisch seizoen gespeeld, of je daar de gouden bal voor moet krijgen laat ik in het midden. Er is nog een half jaar te spelen en als Messi Argentinie de Copa schenkt dan heb je alweer een andere situatie. Echter om er nu 1 (discutabele) statistiek uit te lichten, wat niks over eventuele andere zaken zegt vind ik niet heel sterk.
 

SanMark.

Well-known member
Zou het niet weten. Weet wel dat het bij Cannavaro niet tot zijn 28ste duurde voor hij eens indruk maakte. Cannavaro was buitencategorie in zijn soort. Van Dijk niet.

.

Het is geen carriere prijs maar een seizoensprijs, en als Cannavaro die prijs kan winnen is er geen belemmering voor een van Dijk.

Al zal ik dit jaar altijd voor Messi gaan.
 

Janssen

Well-known member
Het is geen carriere prijs maar een seizoensprijs, en als Cannavaro die prijs kan winnen is er geen belemmering voor een van Dijk.

Al zal ik dit jaar altijd voor Messi gaan.

Nee dat klopt uiteraard, al werd Cannavaro wel wereldkampioen dat jaar.

Ik zou ook wel kunnen leven met Aguero.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Voetballer van het Jaar, dat is nog toch het Songfestival onder de prijzen? Imago en hype wint van talent.
 
Bovenaan