Champions League 2018-2019

Jamel

Administrator
Forumleiding
Welke idioot heeft dat verzonnen?

Dat de beste speler van de winnaar van de Champions League genoemd wordt als mogelijke kanshebber is toch ook weer niet zo vreemd? Nee, ik vind ook niet dat hij de gouden bal moet krijgen. Maar jullie doen net alsof hij ??n of andere nietszeggende prutser is.
 

zwammy

Well-known member
Allez allez allez. Zuurpruimen al klaar met huilen over het niveau, want alle andere finales waren wel topniveau :duim:. Als je wil genieten kijk dan maar de 2e wedstrijden van de halve finales terug, die waren om te genieten. Dat is 6 :heinz:
 

zwammy

Well-known member
Dat de beste speler van de winnaar van de Champions League genoemd wordt als mogelijke kanshebber is toch ook weer niet zo vreemd? Nee, ik vind ook niet dat hij de gouden bal moet krijgen. Maar jullie doen net alsof hij ??n of andere nietszeggende prutser is.

Nog geen 1x voorbij gedribbeld dit jaar en tegen alle grote spitsen van de wereld gespeeld, maar Nederlander en bij Liverpool spelend, dan ben je gewoon slecht.
 

Maasveld

Well-known member
Dat de beste speler van de winnaar van de Champions League genoemd wordt als mogelijke kanshebber is toch ook weer niet zo vreemd? Nee, ik vind ook niet dat hij de gouden bal moet krijgen. Maar jullie doen net alsof hij ??n of andere nietszeggende prutser is.

Tja, dat eerste is natuurlijk ook subjectief. Wel knap dat je uit mijn reactie haalt dat ik het een nietszeggende prutser vind.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tja, dat eerste is natuurlijk ook subjectief. Wel knap dat je uit mijn reactie haalt dat ik het een nietszeggende prutser vind.

Als Van Dijk in combinatie met de gouden bal 'dieptriest' genoemd wordt en je suggereert dat 'een idioot' dat verzonnen heeft, dan ben ik niet degene die begonnen is met negatieve superlatieven hieromtrent en gebruik ik slechts een term die in dat rijtje past.
 

zwammy

Well-known member
Oei dan kan van Dijk het nooit worden. Want zowel het Nederlands Elftal als Liverpool heeft niets bereikt dit jaar.
 
Bovenaan