Pascallovic
Well-known member
Of dat, of ze steken het stadion in de fik na de 0-2 volgende week
Dat stadion gaat sowieso in de fik volgende week.
PAOK dus in een goede uitgangspositie om na Basel en Spartak Moskou nu ook Benfica er uit te kegelen. Dat zou toch een stunt zijn.
Dat weet ik nog goed, van de eerste Europese wedstrijd die ik van AZ zag.
Was je toen in Saloniki aanwezig?
PAOk is voor NL ploegen trouwens dan altijd een goede tegenstander geweest sinds de eeuwwisseling. PSV bekerde door in 2000 en 2001 in de 3e ronde van de good-old UEFA Cup. AZ dus in 2004 door tegen PAOK en in 2013 samen met de Grieken door, en Ajax versloeg de Grieken over 2 duels in 2010 en 2016.
Moet zo ongeveer de tegenstander zijn met de beste resultaten van NL ploegen, lijkt me.
Dus er speelde geen enkele NL ploeg tegen PAOK voor 2000, en daarna maar liefst 7x (14 duels dus)??En dan won ook Heerenveen nog van PAOK in de 4e voorronde EL in 2009 op uitdoelpunten na 1-1 in Griekenland en 0-0 thuis.
Van de 14 wedstrijden tegen Nederlandse clubs won PAOK er maar 1 (3-2 tegen PSV in 2001/02), tegen 7x gelijk en 6 nederlagen.
Dus er speelde geen enkele NL ploeg tegen PAOK voor 2000, en daarna maar liefst 7x (14 duels dus)??
En dan won ook Heerenveen nog van PAOK in de 4e voorronde EL in 2009 op uitdoelpunten na 1-1 in Griekenland en 0-0 thuis.
Van de 14 wedstrijden tegen Nederlandse clubs won PAOK er maar 1 (3-2 tegen PSV in 2001/02), tegen 7x gelijk en 6 nederlagen.
Volgens mij doen Nederlandse clubs het altijd wel goed tegen Griekse clubs, vooral beperkt tot PAOK, AEK en Panathinaikos.
Heerenveen won in de CL toen van het sterke Olympiakos.
Is de loting komende vrijdag?