Champions League 2018-2019

gevegt

Well-known member
En bij Utrecht en Ajax klagen de spelers (Tenminste volgens de geruchten) om de lange trainingen en de zwaarte ( oke en het veelvuldig stilleggen van de trainingen).

Denk dat het een enorme eyeopener zou zijn om deze spelers eens een week de trainingen van een Real , Atleti of Barca te laten kijken.

Je hoort niet anders van spelers die naar het buitenland verkassen.
 

JMD

Well-known member
Maar zet je deze wedstrijd over 2 weken 2 maanden of in de winterstop er neer, dan krijg je een zelfde beeld.
Klopt.

In Nederland is die Verheijen gewoon het grootste probleem, die liep de afgelopen 10 jaar ofzo te blaten dat trainingen niet te intensief mogen zijn enz, en dat spelers geen 2 duels p/w aankunnen. Men begint het in NL langzamerhand (de voorbeelden haal je al aan, en ook PSV traint al jaren meer dan een jaar of 10 terug, en ik begreep dat onder Bommel het nog weer intensiever is geworden) ook door te krijgen.
 

gevegt

Well-known member
Klopt.

In Nederland is die Verheijen gewoon het grootste probleem, die liep de afgelopen 10 jaar ofzo te blaten dat trainingen niet te intensief mogen zijn enz, en dat spelers geen 2 duels p/w aankunnen. Men begint het in NL langzamerhand (de voorbeelden haal je al aan, en ook PSV traint al jaren meer dan een jaar of 10 terug, en ik begreep dat onder Bommel het nog weer intensiever is geworden) ook door te krijgen.

De spelers moeten het natuurlijk wel aankunnen. Het is niet zo simpel dat als je harder traint je ook steeds beter wordt.
 

gevegt

Well-known member
Beter worden heeft een grens inderdaad, maar daar had ik het ook niet over.

Net als Verheijen predikt Bosz ook dat je moet kijken wat een speler aankan qua intensiviteit. Het gaat niet alleen om keihard te trainen, maar doelgericht zijn per speler. Misschien is het belangrijkste wel om uit te vinden hoe een speler in elkaar zit en hem er van bewust maken en dan een gerichte aanpak kiezen.
 

Batigoal

Well-known member
Real gaat een heel moeilijk jaar tegemoet zonder Ronaldo.

En dan gewoon geen directe versterkingen halen.

Dat gaat inderdaad heel moeilijk worden voor Real Madrid. Het beste zou zijn om een nieuw tijdperk te starten door nog meer vaste krachten te laten gaan en proberen een nieuw team op te bouwen, zoals ze rond de eeuwwisseling en later ook hebben gedaan. Een echte superster als Ronaldo kun je qua kwaliteiten niet vinden, Neymar is nog onhaalbaar, maar met het vertrek van Ronaldo is ook de aanjager waarmee deze selectie jaren heeft gespeeld verdwenen. Nu moeten ze het zelf doen terwijl ze al zoveel hebben gewonnen. Zou mij benieuwen of ze dat kunnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 4e voorronde heenwedstrijden:

21 augustus
2100 FK Crvena zvezda(Ser)-FC Salzburg(Oos)
2100 FC BATE Borisov(WRu)-PSV Eindhoven(Ned)
2100 SL Benfica(Por)-PAOK FC(Gri)
22 augustus
2100 BSC Young Boys(Zwi)-GNK Dinamo Zagreb(Kro)
2100 Vidi FC(Hon)-AEK Athens FC(Gri)
2100 AFC Ajax(Ned)-FC Dynamo Kyiv(Oek)
 

Atreides

Well-known member
Dat gaat inderdaad heel moeilijk worden voor Real Madrid. Het beste zou zijn om een nieuw tijdperk te starten door nog meer vaste krachten te laten gaan en proberen een nieuw team op te bouwen, zoals ze rond de eeuwwisseling en later ook hebben gedaan. Een echte superster als Ronaldo kun je qua kwaliteiten niet vinden, Neymar is nog onhaalbaar, maar met het vertrek van Ronaldo is ook de aanjager waarmee deze selectie jaren heeft gespeeld verdwenen. Nu moeten ze het zelf doen terwijl ze al zoveel hebben gewonnen. Zou mij benieuwen of ze dat kunnen.

Volgens vi rekent Real op de FIFA regels en denkt Neymar vlak voor het sluiten van de markt toch nog naar binnen te kunnen harken voor ca € 300 miljoen.

Real geholpen door FFP :eek:mg:.
 

JMD

Well-known member
Rust bij de 3 duels
PSV met meer geluk dan wijsheid op 1-1 in Borisov.
Benfica op 1-0 tegen PAOK
Bij Rode Ster tegen Salzburg is het nog 0-0
 

JMD

Well-known member
PAOK is op 1-1 gekomen in Portugal.
Griekenland dus op koers voor 2 ploegen in de CL, want Athene moet tegen Videoton, en zijn daar favoriet lijkt me.
 

JMD

Well-known member
Overal afgelopen.
BATE - PSV 2-3
Rode Ster - Salzburg 0-0
Benfica - PAOK 1-1
 

Kielse Rat

Well-known member
PAOK dus in een goede uitgangspositie om na Basel en Spartak Moskou nu ook Benfica er uit te kegelen. Dat zou toch een stunt zijn.
 
Bovenaan