Champions League 2016-2017

Jamel

Administrator
Forumleiding
Afgelopen. Dortmund heeft er een geweldige wedstrijd van gemaakt. Wat een heerlijk ploegje man.
 

DeftonesJP

New member
Eens maar op zich is het logisch dat hij tijd nodig heeft om zich aan te passen. Het is een partij rap gegaan bij hem de afgelopen jaren, dat is niet normaal. Alleen het verschil in tempo is al een grote uitdaging. Hopelijk krijgt hij de tijd.
 
G

Gast

Guest
Suarez begon ook stroef bij Barca, kijk hem nu... Komt goed wel met Vincent. Is een doorzetter, die geeft niet op en laat zijn koppie niet hangen.
 

Abubakari

Well-known member
Hij mag ook best een keertje een doelpunt maken. Ondanks aardig wat speeltijd is dat hem nog steeds niet gelukt voor Spurs tegen een redelijke tegenstander.
Net als vorig seizoen voor de winterstop dus, rond deze tijd zat ie bij AZ op de bank. Komt vast nog wel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb zin aan vanavond! Vrouw weg, chips en cola in huis en een avondje PSV/schakelkanaal kijken :duim:
 

zwammy

Well-known member
Echt ja?

Ik heb echt 0.0 intentie om live voetbal te kijken, en zeker PSV uit in Europa niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Echt ja?

Ik heb echt 0.0 intentie om live voetbal te kijken, en zeker PSV uit in Europa niet.

Erger dan gisteren zal het niet worden. Overduidelijk hands van de homo, lucky goal van de homo, sowieso 90 minuten lang die homo in beeld :werder:
 

Abubakari

Well-known member
Ik ging de vorige ronde de CL samenvattingen kijken, het eerste wat ik zag was een club die thuis met 6-0 verloor. Toen had ik ook gelijk wel weer genoeg gezien. Totale farce, alleen bedoelt voor de rijksten met andere clubs als figurant in de rol van voetveeg. De verschillen zijn zo immens dat het mij niet meer boeit. Zullen ze best mooie goals scoren, maar dat doen ze bij Forward ook wel. Ik kijk niet of nauwelijks meer CL, vanavond ga ik met mijn dochter naar de film ipv PSV te kijken.
 

Joost

Well-known member
Ik ging de vorige ronde de CL samenvattingen kijken, het eerste wat ik zag was een club die thuis met 6-0 verloor. Toen had ik ook gelijk wel weer genoeg gezien. Totale farce, alleen bedoelt voor de rijksten met andere clubs als figurant in de rol van voetveeg. De verschillen zijn zo immens dat het mij niet meer boeit. Zullen ze best mooie goals scoren, maar dat doen ze bij Forward ook wel. Ik kijk niet of nauwelijks meer CL, vanavond ga ik met mijn dochter naar de film ipv PSV te kijken.
Nederlandse clubs in Europa kijk ik wel nog, verder kan ik me volledig in je verhaal vinden.
 

Janssen

Well-known member
Ik ging de vorige ronde de CL samenvattingen kijken, het eerste wat ik zag was een club die thuis met 6-0 verloor. Toen had ik ook gelijk wel weer genoeg gezien. Totale farce, alleen bedoelt voor de rijksten met andere clubs als figurant in de rol van voetveeg. De verschillen zijn zo immens dat het mij niet meer boeit. Zullen ze best mooie goals scoren, maar dat doen ze bij Forward ook wel. Ik kijk niet of nauwelijks meer CL, vanavond ga ik met mijn dochter naar de film ipv PSV te kijken.

Je hebt volledig gelijk maar in eigen land gebeurt precies hetzelfde op een andere schaal. Daar hoor je niemand als Jong Ajax met 7-0 wint van Top Oss. Moeten ze maar beter voetballen is dan het advies.
 
Bovenaan