Ik moet zeggen dat ik ook genoten heb van Modric.
Terwijl Dost het in Portugal wel redelijk goed doet. Benieuwd wie Blind in de basis zet, Dost of Janssen...Vincent Janssen was wel heel erg slecht.
Hij mag ook best een keertje een doelpunt maken. Ondanks aardig wat speeltijd is dat hem nog steeds niet gelukt voor Spurs tegen een redelijke tegenstander.Vincent Janssen was wel heel erg slecht.
Net als vorig seizoen voor de winterstop dus, rond deze tijd zat ie bij AZ op de bank. Komt vast nog wel.Hij mag ook best een keertje een doelpunt maken. Ondanks aardig wat speeltijd is dat hem nog steeds niet gelukt voor Spurs tegen een redelijke tegenstander.
Echt ja?
Ik heb echt 0.0 intentie om live voetbal te kijken, en zeker PSV uit in Europa niet.
Ik hoop het voor hem. Op den duur gaat het een keer tegen zo'n speler werken en dat zou zonde zijn.Net als vorig seizoen voor de winterstop dus, rond deze tijd zat ie bij AZ op de bank. Komt vast nog wel.
Nederlandse clubs in Europa kijk ik wel nog, verder kan ik me volledig in je verhaal vinden.Ik ging de vorige ronde de CL samenvattingen kijken, het eerste wat ik zag was een club die thuis met 6-0 verloor. Toen had ik ook gelijk wel weer genoeg gezien. Totale farce, alleen bedoelt voor de rijksten met andere clubs als figurant in de rol van voetveeg. De verschillen zijn zo immens dat het mij niet meer boeit. Zullen ze best mooie goals scoren, maar dat doen ze bij Forward ook wel. Ik kijk niet of nauwelijks meer CL, vanavond ga ik met mijn dochter naar de film ipv PSV te kijken.
Ik ging de vorige ronde de CL samenvattingen kijken, het eerste wat ik zag was een club die thuis met 6-0 verloor. Toen had ik ook gelijk wel weer genoeg gezien. Totale farce, alleen bedoelt voor de rijksten met andere clubs als figurant in de rol van voetveeg. De verschillen zijn zo immens dat het mij niet meer boeit. Zullen ze best mooie goals scoren, maar dat doen ze bij Forward ook wel. Ik kijk niet of nauwelijks meer CL, vanavond ga ik met mijn dochter naar de film ipv PSV te kijken.
Waar heb je het eigenlijk over?Erger dan gisteren zal het niet worden. Overduidelijk hands van de homo, lucky goal van de homo, sowieso 90 minuten lang die homo in beeld :werder:
Waar heb je het eigenlijk over?