Champions League 2016-2017

Forza AZ

Well-known member
De livewedstrijden van PSV kijk ik wel, maar als er geen Nederlandse club meedoet heb ik ook geen zin om z'n hele poulewedstrijd te gaan kijken. De korte samenvattingen is voor mij dan ook wel genoeg.
 

SanMark.

Well-known member
Wedstrijden van Rostov kijk ik altijd wel. Andere clubs die ik wel leuk vind om te volgen en te supporten zijn Man Utd en Bayern Munchen. (uiteraard buiten Ajax om)
 

Marinos

Well-known member
Nu.nl samenvatting van alle goals in 5 minuten :duim: morgrn ochtend ben ik weer helemaal bij.
 

Abubakari

Well-known member
Je hebt volledig gelijk maar in eigen land gebeurt precies hetzelfde op een andere schaal. Daar hoor je niemand als Jong Ajax met 7-0 wint van Top Oss. Moeten ze maar beter voetballen is dan het advies.

Jong Ajax wint twee keer dik en dan is de JL net zo'n farce als de CL? Dat is wel heel kort door de bocht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo'n wedstrijd als gisteren, daar geniet toch iedere voetballiefhebber van? Wat een tempo en zoveel (individuele) kwaliteit op het veld. Toegegeven, lang niet alle Champions League wedstrijden zijn zo. Maar dergelijke wedstrijden omschrijven als een farce, daar begrijp ik weinig van.
 

SanMark.

Well-known member
Zo'n wedstrijd als gisteren, daar geniet toch iedere voetballiefhebber van? Wat een tempo en zoveel (individuele) kwaliteit op het veld. Toegegeven, lang niet alle Champions League wedstrijden zijn zo. Maar dergelijke wedstrijden omschrijven als een farce, daar begrijp ik weinig van.

In de groepsfase zijn dat helaas wel uitzonderingen.

Al heb je dit jaar wel mooie poules met Barca / City Atletico/Bayern Real/Dortmund
 
Bovenaan