JMD
Well-known member
Was ook mijn eerste gedachte idd.De Champions League finale van volgend seizoen wordt in Kiev gespeeld. Ik denk dat ik toch een ander land had gekozen op dit moment.
Was ook mijn eerste gedachte idd.De Champions League finale van volgend seizoen wordt in Kiev gespeeld. Ik denk dat ik toch een ander land had gekozen op dit moment.
De Champions League finale van volgend seizoen wordt in Kiev gespeeld. Ik denk dat ik toch een ander land had gekozen op dit moment.
Ja, maar dan had die Sloveen gisteren niet de stem van Oekra?ne gekregen.
Vrije ballen onterecht weggeven de laatste minuten gebeurt echt niet alleen bij topclubs. Je hebt genoeg scheidsrechters, die turkse Cakir bijvoorbeeld, die goed aanvoelt wanneer een speler zomaar gaat liggen en lekker laten doorspelen.
Is uiteindelijk gewoon een terechte uitslag gezien de kansen van Real. 1-1 had sporting misschien weinig aan kunnen doen, maar de 2-1 hadden ze kunnen voorkomen.
Welkom bij de club!
Ja, maar dan had die Sloveen gisteren niet de stem van Oekra?ne gekregen.
Die trend is al langer gaande, met bijvoorbeeld Tbilisi (2015) en Skopje (2017) als lokaties. Is gewoon om kleine landen ook eens de kans te geven top teams aan het werk te zien. Is ook beter dan het iedere keer maar in Monaco laten spelen voor een half leeg stadion.Dat was mijn gedachte met de keus voor Tallinn voor de Super Cup....
In het Parkstad Limburg Stadion?Kiev is discutabel maar in dit gedeelte van het land is geen oorlog. Blijft desondanks omstreden. Dat de supercup toegewezen wordt aan kleine voetballanden is alleen maar toe te juichen. Nog even en Nederland mag ook een dergelijke wedstrijd organiseren.
Maar wel 0-1. Ronaldo. Geweldige goal trouwens hoor.
Ik ga vanavond niet schakelen. Dortmund-Real is te mooi om dat te doen.