Ceephax
New member
Dortmund op 0-6....
Uitslagen gaan allemaal nergens meer over, resultaten in de CL lijken tergenwoordig wel uit de 4e klasse KNVB.
Dortmund op 0-6....
Jawel, maar de verdere insinuaties komen nogal eierdopperig over.Nee.
Maar je mag overduidelijke dwalingen dus niet meer benoemen, of zo...mag niet meer ?
Jawel, maar de verdere insinuaties komen nogal eierdopperig over.
Geen flauw idee.E?n vraag. Denk jij dat wij andersom met diezelfde voorval zouden zijn weggekomen ?
Geen flauw idee.
Haha, jij hebt humor.Daar kom je dan vanzelf wel achter als jouw club ooit Europees tegen een dergelijk kolos mag aantreden.
AZ uit in 2005?? No way dat Sporting daar verdiend door ging.
Twente uit in 2009?? Idem.
Om maar even 2 voorbeelden te geven.
Mijn hemel, ben je nog steeds gefrustreerd over die resultaten van 11 en 7 jaar geleden?
Ik vond het juist jammer dat Sporting verloor gisteren. Denk je eindelijk eens een verrassend resultaat te zien, wint dat irritante Real Madrid alsnog.Mijn hemel, ben je nog steeds gefrustreerd over die resultaten van 11 en 7 jaar geleden?
Ik heb niks met Sporting maar je wordt er toch gillend gek van dat dat wijf weer een vrije trap krijgt waar niks aan de hand is en hem dan ook nog binnenschiet met zo'n jankhoofd van kijk mij eens twee maanden geblesseerd zijn geweest en er meteen weer staan. Pisvlek
Ik heb niks met Sporting maar je wordt er toch gillend gek van dat dat wijf weer een vrije trap krijgt waar niks aan de hand is en hem dan ook nog binnenschiet met zo'n jankhoofd van kijk mij eens twee maanden geblesseerd zijn geweest en er meteen weer staan. Pisvlek
Welkom bij de club!Thank you scheids, maar had niet anders verwacht.
Dankjewel Uefa