Champions League 2016-2017

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond Sporting erger toen ze 11,5 jaar geleden van Feyenoord wonnen.
 

Forza AZ

Well-known member
Mijn hemel, ben je nog steeds gefrustreerd over die resultaten van 11 en 7 jaar geleden?
Ik vond het juist jammer dat Sporting verloor gisteren. Denk je eindelijk eens een verrassend resultaat te zien, wint dat irritante Real Madrid alsnog.

Nu zal ik nooit met echt plezier terugdenken aan Sporting Portugal vanwege 5-5-5, maar de echte hekel was al weer weg nadat ze vervolgens de finale thuis verloren van CSKA een paar weken later.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb niks met Sporting maar je wordt er toch gillend gek van dat dat wijf weer een vrije trap krijgt waar niks aan de hand is en hem dan ook nog binnenschiet met zo'n jankhoofd van kijk mij eens twee maanden geblesseerd zijn geweest en er meteen weer staan. Pisvlek
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Weet je ook de reden waarom de video-ref er nooit komt. Dan was die 1-1 nooit gevallen
 

fr-keff

Active member
Ik heb niks met Sporting maar je wordt er toch gillend gek van dat dat wijf weer een vrije trap krijgt waar niks aan de hand is en hem dan ook nog binnenschiet met zo'n jankhoofd van kijk mij eens twee maanden geblesseerd zijn geweest en er meteen weer staan. Pisvlek

Hater!
 

Balderas

New member
Ik heb niks met Sporting maar je wordt er toch gillend gek van dat dat wijf weer een vrije trap krijgt waar niks aan de hand is en hem dan ook nog binnenschiet met zo'n jankhoofd van kijk mij eens twee maanden geblesseerd zijn geweest en er meteen weer staan. Pisvlek

Ben er van overtuigd dat de scheids deze vrije bal nooit gegeven zou hebben als deze "overtreding" in de eerste helft gemaakt zou zijn. Dan zie je toch weer dat scheidsrechters bezwijken onder de druk bij een absolute topclub.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel knap dat de scheidsrechter precies genoeg blessuretijd erbij telde.
 

Janssen

Well-known member
Champions League 2016-2017

Natuurlijk was anderom nooit gegeven. Uiteindelijk wil een scheidsrechter ook gewoon scoren. Als jij voelt dat je je kunt laten toejuichen door 90.000 man is dat natuurlijk verleidelijk. Dan ben je voor even de held. Het alternatief is boegeroep, kies maar. Alleen al daarom kun je niet meer zonder videoref.
 
G

Gast

Guest
Vrije ballen onterecht weggeven de laatste minuten gebeurt echt niet alleen bij topclubs. Je hebt genoeg scheidsrechters, die turkse Cakir bijvoorbeeld, die goed aanvoelt wanneer een speler zomaar gaat liggen en lekker laten doorspelen.

Is uiteindelijk gewoon een terechte uitslag gezien de kansen van Real. 1-1 had sporting misschien weinig aan kunnen doen, maar de 2-1 hadden ze kunnen voorkomen.
 

Maasveld

Well-known member
De Champions League finale van volgend seizoen wordt in Kiev gespeeld. Ik denk dat ik toch een ander land had gekozen op dit moment.
 
Bovenaan