Champions League 2015-2016

JMD

Well-known member
Hier nog een, het is allemaal heel erg goed en prachtig dat zal ik niet ontkennen maar als zelfs de tegenstander al moedeloos wordt als de CL hymne wordt gedraaid dan weet je al dat het een dommel avondje wordt.
Je hoort ook nooit een spelersnaam van de tegenstander alleen maar dan die van Barcelona, als je met de rug naar de tv zit zou je haast denken dat ze onderling aan het trainen zijn.

Zelfs het publiek klapt verveeld bij weer een goal.
Gelukkig. Ik ben dus niet de enige.

Ben zo blij dat ik dat schakelkanaal heb, zie ik wel de mooie goals, maar ook andere duels.
 

De Groene Scout

Well-known member
Soms mopper ik wel eens over dat 'gebrei' van Barcelona, maar vandaag is het wel erg sterk hoor.
In 45 minuten gewoon 20 gevaarlijke situaties cre?ren. Echt niet normaal zo goed als die spelen vandaag.
 

Keyser S?ze

New member
Barcelona is als de Harlem Globetrotters. Het is ??n keer leuk om te zien maar daarna ga je toch verlangen naar een echte wedstrijd. Met de nadruk op strijd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap eigenlijk niet waarom je als zelfverklaard voetballiefhebber niet naar Barcelona (in topvorm) kan kijken. Zij komen, samen met Bayern in topvorm, toch wel het dichtst bij hoe voetbal gespeeld zou moeten worden. Collectief druk zetten en positiespel tot in de perfectie. Geweldig om te zien.

Oh ja, hoe ze die goals vieren ook... Altijd met elkaar en iedereen breed lachend. Het lijkt een vriendenelftal. Misschien is dat wel de grootste kracht.
 

inhethoekje

Active member
Een van de mooiste facetten van het spel van Barca is de omschakeling bij balverlies.

Balverlies?

Ik kan geen spelersnaam noemen van Roma want ze zijn niet aan de bal geweest.

Heb in 45 minuten denk ik wel 80 keer alle namen van de Barcelona spelers (oke, behalve die van hun keeper) gehoord, en dan heb ik niet eens geturfd want het zal veel hoger zijn geweest.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Balverlies?

Ik kan geen spelersnaam noemen van Roma want ze zijn niet aan de bal geweest.

Heb in 45 minuten denk ik wel 80 keer alle namen van de Barcelona spelers (oke, behalve die van hun keeper) gehoord, en dan heb ik niet eens geturfd want het zal veel hoger zijn geweest.

Dat bedoelt Maasveld ook. Als ze een keer de bal verspelen, hebben ze hem gelijk weer terug. Bosz heeft het vaak over de 5-seconden regel. Volgens mij heeft Luis Enrique een 2-seconden regel.
 

inhethoekje

Active member
Oh ja, hoe ze die goals vieren ook... Altijd met elkaar en iedereen breed lachend. Het lijkt een vriendenelftal. Misschien is dat wel de grootste kracht.

Dat valt wel mee, Neymar heeft maanden met een chagrijnig hoofd rond gelopen omdat hij zich even belangrijk achtte als Messi en pas toen deze geblesseerd raakte leefde hij op, idem met Suarez.

Neymar wilde zelfs weg.
 

erka

Well-known member
Dat is de kracht van de sterkste ploegen. Bal terug veroveren na balverlies, enorm veel druk zetten. Niet het spelen op balbezit, zoals veel Nederlandse trainers wel denken. Bij Barca en Bayern gaat de bal als het kan direct diep. Bij ons eerst 3.175x breed.
 

inhethoekje

Active member
Dat bedoelt Maasveld ook. Als ze een keer de bal verspelen, hebben ze hem gelijk weer terug. Bosz heeft het vaak over de 5-seconden regel. Volgens mij heeft Luis Enrique een 2-seconden regel.

Dan moet de commentator sneller de naam noemen van de tegenstander,dat moet toch wel lukken in 2 seconde?
 
Bovenaan