Champions League 2015-2016

Janssen

Well-known member
Champions League 2015-2016

Haha, die nummer 20 van Roma staat er tien meter achter en dan zelf appelleren.
 

JMD

Well-known member
Kiev op 0-2 in Porto, blunder van de keeper (Casillas), die als een spelverdeler bij volleybal de bal achterover in het doel slaat.

Porto komt in de problemen. Want het moet over 2 weken naar Chelsea, en dan kan het bij verlies zomaar ingehaald worden door Kiev en ligt het eruit.
 

JMD

Well-known member
Messi geel. Dat is niet vaak gebeurd. Kan me niet herinneren dat ik die vaak een overtreding zie maken.
 

Joost

Well-known member
Ik snap eigenlijk niet waarom je als zelfverklaard voetballiefhebber niet naar Barcelona (in topvorm) kan kijken. Zij komen, samen met Bayern in topvorm, toch wel het dichtst bij hoe voetbal gespeeld zou moeten worden. Collectief druk zetten en positiespel tot in de perfectie. Geweldig om te zien.

Barcelona is gewoon te goed. Dat is geen wedstrijd meer maar de tegenstander is te gast op de galavoorstelling van FC Barcelona. Alleen als ze echt tegenstand krijgen is leuk om te bekijken. Onvoorspelbaarheid is een van de boeiendste factoren in voetbal. Dat is bij Barcelona vrijwel uitgesloten.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er dit seizoen nog niets van heb gezien.
 

inhethoekje

Active member
Kiev op 0-2 in Porto, blunder van de keeper (Casillas), die als een spelverdeler bij volleybal de bal achterover in het doel slaat.

Porto komt in de problemen. Want het moet over 2 weken naar Chelsea, en dan kan het bij verlies zomaar ingehaald worden door Kiev en ligt het eruit.

Hoe speelt Indi?
 

JMD

Well-known member
Die 3-0 van Arsenal kan duelleren met de Barcelona goals om goal van de avond
 

JMD

Well-known member
Barcelona is gewoon te goed. Dat is geen wedstrijd meer maar de tegenstander is te gast op de galavoorstelling van FC Barcelona. Alleen als ze echt tegenstand krijgen is leuk om te bekijken. Onvoorspelbaarheid is een van de boeiendste factoren in voetbal. Dat is bij Barcelona vrijwel uitgesloten.
Dit heb ik dus ook inderdaad.
 
Bovenaan