Ik kan er zo heerlijk van slapen. Werkt beter dan een slaapmiddel.
Er is ook geen enkele sportieve reden waarom Barcelona uitgezonden wordt.
Ik mag wel hopen dat ze volgende keer voor Olympiacos v Arsenal kiezen.
Ik kan er zo heerlijk van slapen. Werkt beter dan een slaapmiddel.
Suarez met de 3-0
Gelukkig. Ik ben dus niet de enige.Hier nog een, het is allemaal heel erg goed en prachtig dat zal ik niet ontkennen maar als zelfs de tegenstander al moedeloos wordt als de CL hymne wordt gedraaid dan weet je al dat het een dommel avondje wordt.
Je hoort ook nooit een spelersnaam van de tegenstander alleen maar dan die van Barcelona, als je met de rug naar de tv zit zou je haast denken dat ze onderling aan het trainen zijn.
Zelfs het publiek klapt verveeld bij weer een goal.
Je bent vandaag wel erg langzaam, ze zitten al in de kleedkamer aan de thee.
Een van de mooiste facetten van het spel van Barca is de omschakeling bij balverlies.
Balverlies?
Ik kan geen spelersnaam noemen van Roma want ze zijn niet aan de bal geweest.
Heb in 45 minuten denk ik wel 80 keer alle namen van de Barcelona spelers (oke, behalve die van hun keeper) gehoord, en dan heb ik niet eens geturfd want het zal veel hoger zijn geweest.
Oh ja, hoe ze die goals vieren ook... Altijd met elkaar en iedereen breed lachend. Het lijkt een vriendenelftal. Misschien is dat wel de grootste kracht.
Dat bedoelt Maasveld ook. Als ze een keer de bal verspelen, hebben ze hem gelijk weer terug. Bosz heeft het vaak over de 5-seconden regel. Volgens mij heeft Luis Enrique een 2-seconden regel.
Oh ja, hoe ze die goals vieren ook... Altijd met elkaar en iedereen breed lachend. Het lijkt een vriendenelftal. Misschien is dat wel de grootste kracht.
Als hij 'balverlies Barcelona' heeft gezegd hebben ze hem al terug.Dan moet de commentator sneller de naam noemen van de tegenstander,dat moet toch wel lukken in 2 seconde?
haha, dat is ook weer zo.Als hij 'balverlies Barcelona' heeft gezegd hebben ze hem al terug.
Haha, dat is dom. Rood Badstuber.