Champions League 2015-2016

Maasveld

Well-known member
Dat is nog niks hoor... 13 wedstrijden 16 goals en 7 tegen puik hoor. En ja tegen Frosinone met 4-0 gewonnen, derde club van Rome ofzo? Zeer puik hoor.

Kort gezegd. Itali? stelt geen ene k.u.t. voor.

Bayern 13 wedstrijden 40 voor en tegen. Wtf?! Dat is pas voetbal. Enige wat ik daar nu minder vind is die uber arrogante Pep. Vreselijke kerel. Nee, geef mij maar Benitez.
Met Benitez heb je geen 40 goals voor.

Heeft die linksbuiten van Roma de bal al aangeraakt?

EDIT: Ah, zijn eerste balcontact.
 

Raul

Well-known member
Met Benitez heb je geen 40 goals voor.

Heeft die linksbuiten van Roma de bal al aangeraakt?

EDIT: Ah, zijn eerste balcontact.

Nee echt? Ik vind het een prima trainer en niet alleen vanwege zijn verleden bij Valencia.

Roma is aan het lopen meer zie ik en zonder bal. Moet je eens kijken hoe het middenveld van Roma loopt of staat. Er is nauwelijks ruimte tussen de verdediging en middenveld.

Heeft Roma ?berhaupt een linksbuiten? Of zit diegene op de bank.?
 

JMD

Well-known member
Robben geblesseerd.
Zie nu de beelden... Beetje lullige blessure, probeert een bal te halen. Lijkt wel een beetje op die tegen Hongarije vlak voor wk 2010, toen het ook een blessure op een lullige manier opgelopen was.


Kiev krijgt een penalty in Porto, 0-1
 

JMD

Well-known member
Diego Costa wordt voor de verandering eens onderuit geschopt, maar dan krijgt de tegenstander dus wel direct rood... :)
Ziet er erg uit ja, maar ga steeds meer twijfelen na de herhalingen, volgens mij wordt Costa niet eens geraakt.
 

inhethoekje

Active member
Ik dommel altijd weg bij wedstrijden van Barcelona. Werkelijk geen flikker aan.

Hier nog een, het is allemaal heel erg goed en prachtig dat zal ik niet ontkennen maar als zelfs de tegenstander al moedeloos wordt als de CL hymne wordt gedraaid dan weet je al dat het een dommel avondje wordt.
Je hoort ook nooit een spelersnaam van de tegenstander alleen maar dan die van Barcelona, als je met de rug naar de tv zit zou je haast denken dat ze onderling aan het trainen zijn.

Zelfs het publiek klapt verveeld bij weer een goal.
 
Bovenaan