Ze zijn gewoon oerdegelijk. Staan inmiddels ook alweer op gelijke hoogte met Barcelona en hebben pas 7 tegendoelpunten in de competitie.Ik zie wel kansen voor PSV. Zeker in de vorm van vorige week. Zo aansprekend is dat Atletico ook weer niet.
Ze zijn gewoon oerdegelijk. Staan inmiddels ook alweer op gelijke hoogte met Barcelona en hebben pas 7 tegendoelpunten in de competitie.
Ik acht Gent niet kansloos. Wolfsburg is kwalitatief gezien wel beter, maar ook niet hetzelfde teams als vorig jaar. Ze zijn het niveau van Zenit en Valencia en Gent heeft al bewezen dat het daarvoor niet moet onderdoen. Leek me toch wel de enige tegenstander waar ze een kans tegen maken.
Zitten wel een paar lekkere potjes. PSG-Chelsea en Arsenal-Barcelona zijn de voorbije jaren een traditie in de knock-out fase geworden, Juventus-Bayern is ook echt een hele mooie. Benfica-Zenit en Dynamo Kyiv-Manchester City zijn de grote tegenvallers.
Heb je NAC zien spelen de laatste tijd? Ik geef 'm geen ongelijk.
Er komen wel veel DVK-ers uit de kast de laatste weken.
Goed voorbeeld doet volgen. Het is wel een hele opluchting moet ik zeggen. Eindelijk nergens meer omheen draaien en er open voor uitkomen dat je een lampje bent. Benieuwd wie de volgende is.
Ik denk dat jullie het meer van de Tukkers en Friezen moeten hebben.
Na vandaag dus een hoop nieuwe PSV'ers erbij?