Champions League 2015-2016

Pascallovic

Well-known member
Dan stel ik voor gelijk ook maar Engeland, Duitsland, Spanje en Itali? binnen te vallen. Maken we weer een beetje kans op eremetaal.
Engeland en Duitsland winnen we nog weleens van en leveren relatief weinig problemen op qua rellen. Met Frankrijk is het altijd dramatisch, zie ook dit jaar weer met FC Groningen.
 

Ska P 187

Well-known member
Wel verrot dat clubs uit dezelfde landen elkaar nog steeds niet kunnen loten overigens, maar het zal wel weer.
Is er dan nog wel een loting nodig? Zo heel veel opties blijven er niet over lijkt me dan.
 

SanMark.

Well-known member
Wel verrot dat clubs uit dezelfde landen elkaar nog steeds niet kunnen loten overigens, maar het zal wel weer.
Is er dan nog wel een loting nodig? Zo heel veel opties blijven er niet over lijkt me dan.

Het valt deze keer reuze mee.

Arsenal mag niet loten tegen City en Chelsea en daarnaast mag Kiev niet tegen Zenith.

En uiteraard mag je niet tegen je poulegenoot loten.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Gewoon de beste groepwinnaar tegen de slechtste nummer 2, de 2e groepswinnaar tegen de 7e nummer 2 enzovoort.
 

SanMark.

Well-known member
Gewoon een frame maken wat bv op een WK ook gebeurd.

Voordeel voor een team wat voor een verrassing zorgt dat die dan de wedstrijd erop een relatief makkelijke tegenstander krijgt.

Plus dat zorgt er dan ook gelijk voor dat je teams uit dezelfde landen tegen elkaar moet laten spelen .
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zozo, de balletjes waren zeker niet goed warm, er zitten een paar mooie duels tussen. 3 van Barcelona, PSG, Juve, Arsenal, Bayern en Chelsea gaan er dus uit
 

erka

Well-known member
Gent-Wolfsburg
Roma-Real Madrid
PSG-Chelsea
Arsenal-Barcelona
Juventus-Bayern
PSV-Atletico Madrid
Benfica-Zenit
Dinamo Kiev-Manchester City

Gent heeft wellicht kansjes. Had veel slechter kunnen zijn. Verder leuke oefenpotjes voor Barcelona en Real Madrid. Bayern krijgt het nog lastig, zeker in de uitwedstrijd.
 
Bovenaan