Carnaval/Vastelaovend

Wigboldus

Well-known member
Zelfs op Rottumerplaat wordt nog meer Sint-Maarten gevierd dan op Urk. Overigens heb ik wel mijn vraagtekens bij deze kaart. Volgens mij wordt het in Friesland veel minder gevierd dan in Groningen.

Joost

Well-known member
Pruuf Mar brengt de Bertha Paulissen Trofee weer naar Ysselsteyn!

Prima winnaar. Van Lieshout en Arts alweer tweede is ook wel bijzonder.

Maasveld

Well-known member
Jaja mensen, het gros van de prinsen, prinsessen, boeren, boerinnen, narren, duivels en meer van dies zijn inmiddels uitgekomen. De eerste feestjes zijn alweer geweest, maar volgende week vrijdag zal in het Zuiden het mooiste feest van het jaar pas echt los gaan barsten. Hoog tijd dus ook weer voor mij om hier weer 11 pareltjes te gaan posten!

We beginnen met de door @Joost reeds aangehaalde winnaar van het LVK. Het duo van Pruuf Mar mocht voor de tweede keer de Bertha Paulissen Trofee mee naar huis nemen. Na een bloedstollende strijd wisten broer en zus Koonings het Venrayse duo Van Lieshout & Arts nipt voor te blijven. Een prima winnaar inderdaad die ik wel vaak genoeg gedraaid zie worden in de Limburgsen kroegen en feestzalen. Tekst & Muziek van Roel Gommans, Juul Reivers en Stef Koonings. Zuslief Tamara schreef ook nog mee met de tekst. Pruuf Mar met Òp Karákter!

gevegt

Well-known member
Krijgen we dit gotverdegatver al weer.
Die kut Maaiveld blijft maar bezig en geen mod die er iets aan doet.
Kut DVK!!!!!!@$$$@$@$$@$!!! 11

Bovenaan