Carnaval/Vastelaovend

Max

Administrator
Forumleiding
Max is natuurlijk inmiddels half Chinees, dus misschien maar beter dat hij die niet heeft. Wie weet is hij wel spion voor de Chinezen inmiddels. ;)

Ik zou zeggen: ga een keer naar China en je komt er vanzelf achter.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Satyr is al geïntegreerd. Jamel vind het stiekem leuk en Max weet niet dat hij modfuncties heeft.
Als ik iets zou mogen afschaffen, dan zou het carnaval zijn. Ik vind het echt met afstand het meest kutte en hypocriete gebeuren op Aarde en omstreken.

En we weten allemaal dat het om het zuipen gaat en dat het niks met traditie oid te maken heeft. En het allerergste? Het 'ja, dat hoort erbij he'/'ja, dan moet je hier niet komen' excuus van mannen met carnaval ten opzichte van vrouwen. Echt, Mason Greenwood is een watje als je als nuchter persoon een avond op strontvervelende bezopen gasten gaat letten in een cafe met carnaval. Blijkbaar is alles dan ineens toegestaan Ik haat dat soort lui en het zijn er veel.
 

De Wolf

Well-known member
Zo’n optocht is nog wel leuk om naar te kijken maar heb er ook niet zoveel mee.
Kom zelf uit een enclave waar nog wel een paar fanatieke carnavalslui zitten. Oldenzaal zou ook zoiets moeten zijn.
Maar laat die Brabanders en Limburgers maar lekker. Zijn vooral een paar Hollanders die zich druk maken over iets buiten hun provincie wat ze eng vinden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Eerlijk is eerlijk, complimenten voor het strakke optreden. Maasveld heeft me nu een paar keer onheus bejegend dus ik ga er vanuit dat die niet meer terug komt (y)
 
Bovenaan