Carnaval/Vastelaovend

Batigoal

Well-known member
Ik zal aan jullie opbiechten dat ik nog nooit carnaval heb gevierd, maar er ook geen hekel aan heb. Waar is het fout gegaan met me?
 

De Groene Scout

Well-known member
Ach, ik laat het maar op me afkomen. Maar meestal als madame op pad gaat gebeurd er wel iets vreemds, (fiets gejat, bus gemist, sleutel vergeten, telefoon kwijt etc.). Daar word je dan vaak midden in de nacht mee geconfronteerd. Dat is het vervelendste.
Ik moet maandag en dinsdag wel gewoon werken.
 

delmaestro

Well-known member
Ach, ik laat het maar op me afkomen. Maar meestal als madame op pad gaat gebeurd er wel iets vreemds, (fiets gejat, bus gemist, sleutel vergeten, telefoon kwijt etc.). Daar word je dan vaak midden in de nacht mee geconfronteerd. Dat is het vervelendste.
Ik moet maandag en dinsdag wel gewoon werken.

Gewoon undercover meegaan in een Morphsuit zodat ze je niet herkend...
 

Joost

Well-known member
Ach, ik laat het maar op me afkomen. Maar meestal als madame op pad gaat gebeurd er wel iets vreemds, (fiets gejat, bus gemist, sleutel vergeten, telefoon kwijt etc.). Daar word je dan vaak midden in de nacht mee geconfronteerd. Dat is het vervelendste.
Ik moet maandag en dinsdag wel gewoon werken.

Als dat alles is... met carnaval in gedachte kun je ook zomaar volgend jaar figureren in 4 handen op 1 buik.
 

Janssen

Well-known member
Ach, ik laat het maar op me afkomen. Maar meestal als madame op pad gaat gebeurd er wel iets vreemds, (fiets gejat, bus gemist, sleutel vergeten, telefoon kwijt etc.). Daar word je dan vaak midden in de nacht mee geconfronteerd. Dat is het vervelendste.
Ik moet maandag en dinsdag wel gewoon werken.

Op Dumpert vind je diverse filmpjes van jongens die meisjes helpen hun sleutels terug te vinden, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hallo, carnaval heeft niks met zuipen, neuken en drugs te maken hoor. Dat zegt Zwammy ten minste
 

zwammy

Well-known member
Zuipen, drugs en neuken gebeurt zelfs bij Heerenveen dus als dat een graadmeter moet zijn is het toch erg gesteld.
 

Maasveld

Well-known member
Mooiste prinsenmotto van het jaar komt op naam van de prins van Reuver. Hij heet Joep en zijn motto is: Joepie, ut is weer vastelaovend.
 

zwammy

Well-known member
Ohh, als ge dan zo dat 3 uurkes vurraf ziet dan begint het toch wel weer te kriebelen. Nog 6 uurkes werken en dan kunnen we gaan beginnen :duim:
 
Bovenaan