SanMark.
Well-known member
Dat bovenal natuurlijk.
Gaat je dochter ook weer de hort op?
Mooi hoe alles blijft hangen bij iedereen.
Dat bovenal natuurlijk.
Gaat je dochter ook weer de hort op?
Je bent in de verkeerde plaats geboren.
Ja, het worden 2 dagen Losser (zaterdag en zondag) en op maandag Oldenzaal.Gaat je dochter ook weer de hort op?
JMD is niet de enige met een schriftje.Mooi hoe alles blijft hangen bij iedereen.
Kunnen we iets voor je betekenen in deze zware tijd?Ja, het worden 2 dagen Losser (zaterdag en zondag) en op maandag Oldenzaal.
Ik hou mijn hart vast.
Ach, ik laat het maar op me afkomen. Maar meestal als madame op pad gaat gebeurd er wel iets vreemds, (fiets gejat, bus gemist, sleutel vergeten, telefoon kwijt etc.). Daar word je dan vaak midden in de nacht mee geconfronteerd. Dat is het vervelendste.
Ik moet maandag en dinsdag wel gewoon werken.
Ach, ik laat het maar op me afkomen. Maar meestal als madame op pad gaat gebeurd er wel iets vreemds, (fiets gejat, bus gemist, sleutel vergeten, telefoon kwijt etc.). Daar word je dan vaak midden in de nacht mee geconfronteerd. Dat is het vervelendste.
Hallo, carnaval heeft niks met zuipen, neuken en drugs te maken hoor. Dat zegt Zwammy ten minste
Zuipen, drugs en neuken gebeurt zelfs bij Heerenveen dus als dat een graadmeter moet zijn is het toch erg gesteld.