Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Andor Faber
@Andor_F
Zulte Waregem en #Cambuur zijn dicht bij een akkoord over Robert Mühren.

Dat heeft Zulte-directeur Eddy Cordier aan Belgische collega
@TjorvenMessiaen
van Het Nieuwsblad laten weten.

Andor Faber
@Andor_F
Martin van Ophuizen, zaakwaarnemer van Robert Mühren, zegt nog van niets te weten.

Wel laat hij weten dat, als beide clubs een akkoord bereiken, Mühren Cambuur-speler is.

De Leeuwarders hoeven namelijk zelf niet meer om tafel met de spits.
 

Bernardo

Well-known member
https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/Nieuw-stadion-Cambuur-weer-later-klaar-25682507.html


De hele financiering klopt van geen kant. En nu elkaar maar aankijken en dan hopen dat er opeens miljoenen op tafel komen.

En dan ook nog in deze tijd, waar bioscopen geld krijgen om het hoofd boven water te houden en dan vervolgens een gloednoeuwe concurrent bij het stadion. Gaat niet werken.

GENOT

Vertrouwen is terug in bouw Cambuurstadion: het moet in augustus 2022 klaar zijn

LEEUWARDEN De gemeente Leeuwarden geeft haar subsidiegelden voor het WTC-Cambuurgebied vrij. ,,Wij hebben deze week vertrouwen gekregen in de ontwikkeling en de financiering’’, zegt wethouder Hein de Haan.

Ruim een maand geleden kwam de ontwikkeling van het stadion tot stilstand. De ontwikkelpartijen en Cambuur hadden nog geen akkoord over het stadion, terwijl de financiering van het hele project ook niet rond was. Daarom besloot de gemeente te stoppen met het bouwrijp maken van de grond.

Deze week voerden de gemeente intensieve gesprekken met partners, zoals ontwikkelaar Wyckerveste, Cambuur zelf en stadionbouwer Van Wijnen. ,,Alles is gecheckt, ook de financiën bij de Rabobank, we hebben nu vertrouwen dat het goedkomt’’, zegt De Haan.

De ontstane vertraging is niet meer in te halen. ,,Maar alle inzet is er nu wel op gericht om Cambuur vanaf augustus 2022 in het nieuwe stadion te laten spelen, dus in het seizoen 22/23.’’

Formeel is bij de gemeente nog altijd geen bouwvergunning aangevraagd voor het stadion. Maar dat duurt niet lang meer, verwacht De Haan.

GENOT
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat er maar veel subsidie vanuit de provincie richting Cambuur mag stromen.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur en Zulte zijn definitief akkoord over Muhren. Speelt aankomend seizoen ook bij Cambuur. Goed nieuws dag! Genot!
 

Bernardo

Well-known member
Je had je seizoenkaart nog niet verlengd?
Alle seizoenkaarthouders werden gebeld, ook die wel en nog niet hadden verlengd. Cambuur is echt top bezig op het gebied van communicatie en Social media. Is wel eens anders geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Ik had een voice mail van Muhren. Ze weten niet of het zonder mij allemaal wel lukt. Ik heb maar in het midden gelaten dat ze geen van de thuiswedstrijden waar ik was gewonnen hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt in een seizoen ook op belangrijke momenten een kleine tegenslag nodig om daarbuiten te kunnen vlammen.
 

Bernardo

Well-known member
Ik had een voice mail van Muhren. Ze weten niet of het zonder mij allemaal wel lukt. Ik heb maar in het midden gelaten dat ze geen van de thuiswedstrijden waar ik was gewonnen hebben.
Eigenlijk zouden ze jou een stadionverbod voor Cambuur moeten gewoon en verplichten elke thuiswedstrijd van DKV te gaan.
 

Abubakari

Well-known member
En bedankt. Ik heb ze nog altijd vaker zien winnen dan verliezen, dus ik blijf gewoon zo nu en dan gaan.
 
Bovenaan