Bernardo
Well-known member
"De plannen voor het nieuwe stadion zijn aan alle kanten doorgerekend en wordt grotendeels uit eigen middelen gefinancierd".
Hahahahahaha
Ja dat is wat anders als hulp vanuit Brussel voor Sportdorp DKV
"De plannen voor het nieuwe stadion zijn aan alle kanten doorgerekend en wordt grotendeels uit eigen middelen gefinancierd".
Hahahahahaha
"De plannen voor het nieuwe stadion zijn aan alle kanten doorgerekend en wordt grotendeels uit eigen middelen gefinancierd".Hahahahahaha
Schei toch uit joh. Je hebt geen cent om je reet mee te krabben. Nul komma nul.
En als die crisis nog even voortduurt, hebben die winkels en bedrijven eromheen ook totaal geen bestaansrecht meer op die locatie.
Je moet altijd de poging wagen, maar er zijn die vijf belangrijke woorden die jullie waarschijnlijk promotie gaan kosten.
Ik heb even de cijfers bekeken en ik moet concluderen dat je uitspraak. 'grotendeels waar' is. https://www.leeuwarden.nl/nl/file/2249/download
Al weet Cambuur via een 'fouding', feitelijke eigen middelen en een achtergestelde lening, verkoop aan LIDL en bijdrage ANKER toch mooi voor circa 14.500.000 aan 'eigen middelen' te generen. Op een investeringsbegroting van bijna 50 miljoen, maar toch.
Welke 5?
'op basis van de eindstand'
Staat in de promotie regelementen van de KNVB
Verkoop aan Lidl is ook indirect van de gemeente.
Ik zeg het je; amper een rooie cent.
'op basis van de eindstand'
Staat in de promotie regelementen van de KNVB
Dat is niet zo heel relevant denk ik. Er is een beslissing genomen in een uitzonderlijke situatie zoals vermeldt staat in een van de laatste artikelen in het reglement.
Als de KNVB die beslissing goed kon onderbouwen dan was Cambuur volstrekt kansloos geweest bij de rechter. Maar de gang van zaken is erg niet-transparant en krom geweest.
De rechter zal toetsen of de KNVB met deze beslissing de belangen van alle clubs goed heeft meegewogen en of het besluit in alle redelijkheid is genomen. En met de gevolgde procedure kun je toch niet direct zeggen dat Cambuur en De Graafschap kansloos zijn. Utrecht wel overigens.
Die 300.000 die Cambuur daadwerkelijk zelf inbrengt is nogal weinig. Het bijzondere is dat het eigen vermogen enorm stijgt door dit soort strapatsen.
Exact.
Dus het blijft heel vreemd dat VI rept over 'de plannen voor het nieuwe stadion zijn aan alle kanten doorgerekend en wordt grotendeels uit eigen middelen gefinancierd.".
Dit wordt de zoveelste keer dat de belastingbetaler Cambuur uit de stront mag helpen en geen regionale journalist die zijn vingers eraan durft te branden
Dat is niet zo heel relevant denk ik. Er is een beslissing genomen in een uitzonderlijke situatie zoals vermeldt staat in een van de laatste artikelen in het reglement.
Als de KNVB die beslissing goed kon onderbouwen dan was Cambuur volstrekt kansloos geweest bij de rechter. Maar de gang van zaken is erg niet-transparant en krom geweest.
De rechter zal toetsen of de KNVB met deze beslissing de belangen van alle clubs goed heeft meegewogen en of het besluit in alle redelijkheid is genomen. En met de gevolgde procedure kun je toch niet direct zeggen dat Cambuur en De Graafschap kansloos zijn. Utrecht wel overigens.
Even voor de goede orde: Als de oplossing op de ALV wordt weggestemd en het alternatief (20 clubs + compensatie voor KKD) door een meerderheid wordt aangenomen dan gaat dat ook zo gebeuren?