Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Tot n
7000+ seizoenkaarten verkocht al, hoogste aantal ooit in Eerste divisie en dat na zo'n seizoen. Nu zijn de clubkaarthouders aan de beurt en vanaf volgende week nog de mensen op de wachtlijst. Zou fantastisch zijn als we boven de 8000 uitkomen.

Cambuur leeft, het zou fantastisch zijn omdat aankomend seizoen te verzilveren en helemaal door te groeien.

Daar is de grens van de 8000 seizoenkaarten al gepasseerd, wauw! 💪

FB-IMG-1720688779925.jpg
 

Bernardo

Well-known member
Nog steeds niet definitief zeker of we zondag 18 augustus in het nieuwe stadion kunnen spelen. Stiekem hoop ik dat we het niet redden, iets met vakantie...🫣

 

Bernardo

Well-known member
Nu Raatsie niet naar Cambuur kwam maar naar Excelsior is gegaan, moest Cambuur opzoek naar een nieuwe eerste doelman. Zijn ze uitgekomen bij Thijs Jansen van Feyenoord, vorig seizoen verhuurd aan de Graafschap. Iemand hier die hem kent?

 

Pieros

Active member
Blijf het echt een mooi stadion vinden. Een van de weinige moderne (en wat kleinere) stadions die echt wel iets heeft. En uniek is in Nederland.
 

Bernardo

Well-known member

Zou wel een stunt zijn als hij naar ons komt, kan het me haast niet voorstellen.
 

Bernardo

Well-known member

Zou wel een stunt zijn als hij naar ons komt, kan het me haast niet voorstellen.
Broodje aap.
 
Bovenaan