zwammy
Well-known member
Die zouden toch gaan strijden om de 1e plek of durft hij dat niet aan?Dat lijkt me logisch, Jurjus gaat natuurlijk niet op de bank zitten bij Groningen na de komst van Vaessen.
Die zouden toch gaan strijden om de 1e plek of durft hij dat niet aan?Dat lijkt me logisch, Jurjus gaat natuurlijk niet op de bank zitten bij Groningen na de komst van Vaessen.
Daar is de grens van de 8000 seizoenkaarten al gepasseerd, wauw! 💪7000+ seizoenkaarten verkocht al, hoogste aantal ooit in Eerste divisie en dat na zo'n seizoen. Nu zijn de clubkaarthouders aan de beurt en vanaf volgende week nog de mensen op de wachtlijst. Zou fantastisch zijn als we boven de 8000 uitkomen.
Cambuur leeft, het zou fantastisch zijn omdat aankomend seizoen te verzilveren en helemaal door te groeien.
SC Cambuur breekt door barrière van 7.000 seizoenkaarten · SC Cambuur
SC Cambuur heeft een nieuw record gebroken bij de verkoop van seizoenkaarten. Er zijn tot nu toe liefst 7.014 seizoenkaarten over de toonbank gegaan. Dit aantal is exclusief sponsoren. Nog nooit verkocht de club zo veel seizoenkaarten in de Eerste Divisie. Waar woensdag werd gemeld dat 98...cambuur.nl
Dit lijkt wel een met de computer gemaakte afbeelding.Goals geplaatst en belijning is ook aangebracht op het veld.
8407 seizoenkaarten verkocht!Tot n
Daar is de grens van de 8000 seizoenkaarten al gepasseerd, wauw! 💪
Iets minder dan 15.000, waarvan 2400 plekken voor sponsoren (West tribune) en 756 voor uitvak.Hoeveel kunnen er in het stadion ?
Broodje aap.Cambuur actief in de markt voor Van den Belt
SC Cambuur nog niet uitgeshopt bij Feyenoord. De club uit Leeuwarden wil volgens ingewijden uit het Noorden van het land opnieuw toeslaan bij de Rotterdammers: dit maal met de komst van Thomas van den Belt. Eerder verzekerde de club zich van de komst van Thijs Jansen. Van den Belt reisde...1908.nl
Zou wel een stunt zijn als hij naar ons komt, kan het me haast niet voorstellen.