Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Tot nu toe was ik heel positief over het nieuwe stadion, maar led boarding halverwege de oostribune is wel echt heel lelijk. 😭

IMG-20240729-WA0010.jpg
 

Jef400

Well-known member
Misschien ben ik te pessimistisch maar zou dit Heracles niet best een degradatiekandidaat kunnen zijn?
 

Bernardo

Well-known member
De deadline van 18 augustus lijkt gehaald te worden en word er dan voor de eerste keer gespeeld in het nieuwe stadion. Helaas zelf op vakantie.

 

Abubakari

Well-known member
Bij Emmen kon ie niet meer meekomen afgelopen seizoen.
In het DVHN denken ze er wat anders over:

De afgelopen twee seizoenen stond Kieftenbeld onder contract bij FC Emmen. Tijdens zijn debuut liep hij een ernstige kruisbandblessure op, waarna een lang hersteltraject volgde. Eenmaal weer fit kreeg hij vorig seizoen aanvankelijk geen vertrouwen van trainer Fred Grim, maar knokte zich knap terug in de basis en was aanvoerder van de ploeg die uiteindelijk nog dicht bij promotie kwam.
 

Jef400

Well-known member
Emmen dichtbij promotie? Kansloos in de halve finale er tegen NAC af in de halve finale is tegenwoordig al dichtbij?
 

erka

Well-known member
Maar goed, uiteraard hoop ik wel dat het goed gaat met hem bij Cambuur hoor. Heb er alleen wel twijfels bij.
 

Bernardo

Well-known member
Verwacht ook niet mochten beide partijen met elkaar verder willen dat hij voor de basis komt. Souren staat al op zijn positie en dat is de aanvoerder.
 

Abubakari

Well-known member
Emmen dichtbij promotie? Kansloos in de halve finale er tegen NAC af in de halve finale is tegenwoordig al dichtbij?
Vanuit redelijk kansloze positie met een goeie serie nog de halve finale van de Play Offs gehaald bedoelen ze denk ik.


DVHN, grootste pulpblad van het Noorden.
Toch hecht ik meer waarde aan de woorden van een professioneel Emmen volger dan aan die van jou.
 
Bovenaan