Cambuur nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
7000+ seizoenkaarten verkocht al, hoogste aantal ooit in Eerste divisie en dat na zo'n seizoen. Nu zijn de clubkaarthouders aan de beurt en vanaf volgende week nog de mensen op de wachtlijst. Zou fantastisch zijn als we boven de 8000 uitkomen.

Cambuur leeft, het zou fantastisch zijn omdat aankomend seizoen te verzilveren en helemaal door te groeien.

Wat was het vorige record?

Bernardo

Well-known member
Dit is wel fantastisch voor Cambuur zeg, bestuurlijke stabiliteit in de komende belangrijke jaren voor Cambuur. Zeer blij mee!

Zou mij niks verbazen als je dit artikel zo leest dat Pieter Kooij gaat toetreden tot de RVC in de komende periode/jaren.

Abubakari

Well-known member
Omdat mijn Ierland foto's destijds voor serverproblemen zorgden de foto's van het nieuwe stadion maar op mijn weblog gezet.
Voor wie geïnteresseerd is...

Joost

Well-known member
Ziet er groter uit dan op eerdere foto's. Maar de hoofdtribune, die gaat toch niet op tijd klaar zijn?

Bernardo

Well-known member
Ziet er groter uit dan op eerdere foto's. Maar de hoofdtribune, die gaat toch niet op tijd klaar zijn?
Als goed is de tribune wel, de binnenkant niet nee, net zoals de rest van het stadion. Voordat alles helemaal klaar is is het januari.

Schema:

27 juni - 8 juli > Het veld wordt hybride gemaakt (‘gestitcht’)

8 juli - 26 juli > De stoelen op de hoofdtribune worden geplaatst

22 juli > De gloednieuwe dug-outs krijgen een plekje.

Bernardo

Well-known member
Omdat mijn Ierland foto's destijds voor serverproblemen zorgden de foto's van het nieuwe stadion maar op mijn weblog gezet.
Voor wie geïnteresseerd is...

Hoe vond je het stadion van binnen?

Bernardo

Well-known member
Versterking nummer 5. Nu graag nog wat vertrekkende spelers...

Abubakari

Well-known member
Mooi man, dat jullie er nog even mochten kijken. Klasse.
Het was echt heel erg het Cambuur gevoel, met elkaar voor elkaar. Henk de Jong mag van mij wel een 10 meter hoog standbeeld.
Voor iedereen die dit voor mijn broer (en voor ons ook) geregeld heeft een standbeeld trouwens.

Er moet inderdaad nog heel veel gebeuren, maar wat ik wel zag is dat het heel ruim is allemaal. Catacomben etc. Mijn broer wilde graag dat zijn zoon en ik naar de plaatsen gingen waar ze een scc hebben, vrijwel dezelfde positie die ze in het ouwe stadion ook hadden dus we zijn ook op Oost geweest en het is behalve ruim ook een stadion wat wel aan het oude doet denken. Cambuur Stadion 2.0 zeg maar. Dichter op het veld kan niet, dit is het maximale volgens de UEFA/KNVB regels.
Ook mooi om te horen hoe trots Henk de Jong op ‘zijn’ stadion is.

De man van de bouw die met ons mee ging naar de Oost tribune is zelf ook een fanatieke Cambuurfan, hij had zijn vorige baan opgezegd om mee te bouwen aan dit stadion. Ook wel mooi en bijzonder.
Zei ook dat het flink aanpoten was en dat het nog spannend werd of het noodzakelijke op tijd klaar is.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Kallithea heeft dezelfde eigenaren als Venezia, dus ook hier een ontwerpbureau die stijlvolle shirts voor de club maakt.

Bernardo

Well-known member
Cambuur en Raatsie zijn al tijdje akkoord, maar komen er niet uit met Utrecht. Cambuur is overgestapt op plan B. Hidde Jurjus moet overkomen van Groningen.

erka

Well-known member
Dat lijkt me logisch, Jurjus gaat natuurlijk niet op de bank zitten bij Groningen na de komst van Vaessen.

Bovenaan