Cambuur nieuws topic

Batigoal

Well-known member
Om ??n of andere reden hebben al die clubs in Indonesi? er sinds dit jaar wat geld tegen aan gegooid om relatief dure vedettes als Odemwingie, Michiel Essien en Mohamed Sissoko te halen. Ik kan me voorstellen dat je daar tegenwoordig prima kunt verdienen.

Lilipaly wordt bij Bali United trouwens ploeggenoot van Sylvano Comvalius en Nick van der Velden.
 

Maasveld

Well-known member
Een bekende van me is voor VI naar Indonesi? gegaan voor een reportage. Voetbal is daar enorm groot aan het worden. Ferdi Bachdim, zat hier bij de amateurs, daar is het een wereldster met 5 miljoen volgers.
 

Abubakari

Well-known member
RSDG volgt Cambuur waarschijnlijk niet zo. Of hij moet hopen dat Keizer Barto naar Ajax haalt.

Al zin in vrijdag Bernardo? Ik wel. :D
 

Bernardo

Well-known member
RSDG volgt Cambuur waarschijnlijk niet zo. Of hij moet hopen dat Keizer Barto naar Ajax haalt.

Al zin in vrijdag Bernardo? Ik wel. :D

Over vrijdag valt weinig te zeggen.....verwacht dat van het Jong Ajax van vorig jaar weinig overblijft. Eiting, vd Beek, Kluivert, de Jong etc nu allemaal vast bij het eerste. En met donderdag EL en zondag weer competitie....verwacht ik weinig van het eerste. Maar zullen zien, verwacht van Cambuur op dit moment geen top5.
 
Bovenaan