Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
C'est le ton qui fait la musique Max. Als jouw bovenstaande post over Marokkanen representatief is voor de manier waarop jij ze 'hulp' aanbiedt, zou ik ook niet op jouw 'hulp' zitten te wachten. Kan me iets van irritatie voorstellen over die Hollander die wel denkt te weten hoe de hazen lopen en het ze wel even uit zal leggen.
Apart, wat voor 3 sterrenbehandeling verwacht jij dan?
 

A345

New member
De gruweldaden jegens de minderheden in Turkije worden maar al te graag ontkent, om maar niet te spreken over de ontkenning van de Armeense genocide. Dit Turkije staat nog in de kinderschoenen wat betreft buitenlandse politiek. Onvolwassen en bovendien niet bevoegd om mee te draaien met de grote jongens. Erdogan leeft in een utopie.

Het Turkije van Ataturk had een andere positie, het liep mijlenver voor op omringende landen maar daar is helaas destijds een stokje voor gestoken.

Ik vraag me dus echt af of er geen fatsoenlijke tegenbeweging en -geluid is in Turkije? Ik bedoel, mensen studeren daar toch ook? Mensen hebben in Turkije toch ook wel door wat er gaande is? Of is het slechts een volgzaam en kritiekloos volk?

In het kader van scherpe analyses wil ik graag iedereen aanraden om Faisal Saeed Al Mutar te volgen op Facebook, een Amerikaan van Irakese oorsprong en ex-moslim. Geeft hele scherpe analyses wat betreft het Midden-Oosten, de rol van de westerse wereld hierin enz. enz.

Overigens, zou het hele fenomeen van ex-moslims niet heel groot kunnen worden binnen nu en zeg een jaar of 20?
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ach het zal wel meevallen met mijn houding. Krijg van welke culturele achtergrond ook inclusief autochtonen, Marokkaanse Nederlanders, echte Japanners, Chinezen, Koreanen, Oost Blokkers, Russen, Duitsers altijd zeer positieve feedback wat mijn behulpzaamheid betreft. Ook zeker het feit dat ik er niet typisch Nederlands met ze om ga.
 

Fenerium

Member
Ik vraag me dus echt af of er geen fatsoenlijke tegenbeweging en -geluid is in Turkije? Ik bedoel, mensen studeren daar toch ook? Mensen hebben in Turkije toch ook wel door wat er gaande is? Of is het slechts een volgzaam en kritiekloos volk?

In het kader van scherpe analyses wil ik graag iedereen aanraden om Faisal Saeed Al Mutar te volgen op Facebook, een Amerikaan van Irakese oorsprong en ex-moslim. Geeft hele scherpe analyses wat betreft het Midden-Oosten, de rol van de westerse wereld hierin enz. enz.

Overigens, zou het hele fenomeen van ex-moslims niet heel groot kunnen worden binnen nu en zeg een jaar of 20?

De betreffende tegenbewegingen worden onderdrukt. Journalisten worden zonder pardon achter slot en grendel gegooid. Erdogan beheert de Turkse media volledig. Daar moet je het als inwoner van Turkije dus niet van hebben. Ze worden doodgegooid met AK partij propaganda. De politie deed enkele weken terug een inval in een wijk in Istanboel waar een onschuldig meisje bij omkwam. Dit werd gedaan om de bewoners daar duidelijk te maken dat ze moeten oppassen.
 

Ivanhoe

Active member
Tot je met Marokkanen gaat werken klopt dat wel. Wat Hoek zegt klopt helemaal. Van kantoor politiek snappen ze werkelijk helemaal niets. Alles ervaren ze als kritiek. Dan wil je ze er mee helpen, maar ze willen eigenlijk niet geholpen worden.

Ach het zal wel meevallen met mijn houding. Krijg van welke culturele achtergrond ook inclusief autochtonen, Marokkaanse Nederlanders (...) altijd zeer positieve feedback wat mijn behulpzaamheid betreft.
Apart
 

JFK

Well-known member
Tot je met Marokkanen gaat werken klopt dat wel. Wat Hoek zegt klopt helemaal. Van kantoor politiek snappen ze werkelijk helemaal niets. Alles ervaren ze als kritiek.

Ik werk met veel Marokkanen samen en ik herken dit echt niet.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Cameron heeft dus een "deal". Sommige van die hervormingen vind ik prima, andere gaan nergens over. Maar goed, als dit de twijfelaars over de streep trekt vind ik het prima. Ik doe druk mee aan de campagne om in de EU te blijven.
 

JMD

Well-known member
Aan de ene kant mooi dat er zo'n akkoord is natuurlijk, maar het cree?rt natuurlijk wel een precedent. Groot Brittanni? heeft nu een status aparte, hoe lang gaat het duren voor een volgend land daar ook om gaat vragen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aan de ene kant mooi dat er zo'n akkoord is natuurlijk, maar het cree?rt natuurlijk wel een precedent. Groot Brittanni? heeft nu een status aparte, hoe lang gaat het duren voor een volgend land daar ook om gaat vragen?

Hadden ze toch al een tijdje? Flikker ze maar lekker uit de EU en de EER.
 

gevegt

Well-known member
Volgens Rutte is deze deal voor alle landen goed.

Nog een paar maand en de crisis barst echt los.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan