Door de Turken die in Turkije wonen of de Turken in Europa? Erdogan is onwijs populair bij Turken in Nederland en Duitsland, maar had de vorige keer een minderheid in Turkije zelf.
Dat komt omdat "volks"vertegenwoordigers als Kuzu en die andere malloot de Turken in Nederland opjutten, ze stimuleren segregatie. Wat ik vooral niet kan accepteren is het feit dat die twee hondendrollen ook namens mij spreken. Ik hoef niet geaccepteerd te worden, het woord "acceptatie" geeft al aan dat jij nooit hebt opengestaan voor integratie. Je hoeft niet met je neus in de boeken gezeten te hebben om zo'n conclusie te kunnen trekken. Om een lang verhaal kort te houden. Ik heb niets met Erdogan of islamisering. Ik snap zijn populariteit ook niet, religie belemmert op een gegeven moment je ratio. Het is daarom niet wonderbaarlijk te noemen dat Turkije lichtjaren achterloopt op Europa. Dat Istanboel een winkelcentrum heeft wat we hier nooit zullen zien verandert geen ene reet aan het feit dat het land nog steeds vol zit met straatkinderen en dieren.
Overigens zijn de meeste Turken in Nederland Turken uit de wat minder ontwikkelde gebieden. Ze zijn bovendien erg obstinaat, hoe goed ze ook Nederlands spreken, ze hebben gewoon niets met Nederland. Turken uit de grote steden zijn wat minder oubollig en primitief maar die kan je op 1 hand tellen in Nederland.
Dan heb je ook nog het "Koerden probleem" wat nooit een probleem had mogen zijn, gun de Koerden de kans om hun identiteit te uiten. Het onderdrukken van identiteit en zelfexpressie zijn middeleeuwse praktijken. Wat een gezeik....