gevegt
Well-known member
Autolanden Duitsland en Frankrijk maken de dienst uit in Brussel. Wat verwacht je er dan ook van...
Het valt me eerlijk gezegd nog mee.
Autolanden Duitsland en Frankrijk maken de dienst uit in Brussel. Wat verwacht je er dan ook van...
Zou dus beteken dat de vuile auto's ook weer de binnenstad in mogen, toch?
Zou dus beteken dat de vuile auto's ook weer de binnenstad in mogen, toch?
Auto's maakt me niets uit. Mijn brommer stoot meer uit dan drie Leopard tanks tegelijk.
Ik wil gewoon weer eens door Utrecht rijden zonder dat ik de blauwpetten van me af moet slaan.
hahaha.:duim:
Kan je dat op je mobiel vastleggen,dit lijkt me een prachtig filmpje te worden!:duim:
(wacht even, jij bent nog van de generatie die geen mobieltje heeft)
Nee hoor. Ik mag nog steeds gewoon met mijn Nokia bellen.Zijn ze in Duitsland zo streng in die dingen?
Erdogan lijkt het toch te gaan lukken om de meerderheid in Turkije te krijgen. Het is ook democratie, dus je kunt er weinig van zeggen. Ik snap zijn populariteit echter totaal niet. Je stemt om een dictatuur te worden.
73% van de stemmen in Nederland in iedergeval, maar ze zijn nog aan het tellen in Turkije.Door de Turken die in Turkije wonen of de Turken in Europa? Erdogan is onwijs populair bij Turken in Nederland en Duitsland, maar had de vorige keer een minderheid in Turkije zelf.
Erdogan lijkt het toch te gaan lukken om de meerderheid in Turkije te krijgen. Het is ook democratie, dus je kunt er weinig van zeggen.
Zelfs al is het fraude dan nog bestaat er geen twijfel over het feit dat zijn partij by far de grootste daar is met in ieder geval 40% van de stemmen. Vind ik nog steeds erg veel gezien zijn gedachtegoed.Daar worden inmiddels toch wel wat vraagtekens bij geplaatst begreep ik.
Wel een heel zorgwekkende ontwikkeling, ook voor de regio. Wat al die Nederlandse Turken bezielt om op Erdogan te stemmen is mij helemaal een raadsel.
Wat al die Nederlandse Turken bezielt om op Erdogan te stemmen is mij helemaal een raadsel.