Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou dus beteken dat de vuile auto's ook weer de binnenstad in mogen, toch?

In Utrecht mogen vuilen auto's wel het centrum in. Zolang ze maar de boel opgelicht hebben en geproduceerd na een bepaald jaar zijn. Auto's die wel aan de eisen voldoen, maar voor een bepaald jaar zijn geproduceerd die leveren vette boetes op.
 

gevegt

Well-known member
Zou dus beteken dat de vuile auto's ook weer de binnenstad in mogen, toch?

Auto's maakt me niets uit. Mijn brommer stoot meer uit dan drie Leopard tanks tegelijk.
Ik wil gewoon weer eens door Utrecht rijden zonder dat ik de blauwpetten van me af moet slaan.
 

gevegt

Well-known member
hahaha.:duim:

Dit weekend wordt het nog erger.
Omdat het nog lekker weer is, ga ik morgen op de brommer naar Bochum om St. Pauli te zien verliezen. De brommer zet ik bij broer gevegt neer, dus dat is geen probleem.
Zaterdag gaan we richting Reinhe om daar een feestje te vieren. Als ik dan aangehouden word voordat ik Bochum heb verlaten, kan ik op de letter van de wet de brommer inleveren ( hahaha, make my fucking day ) omdat ik geen sticker kan krijgen.
Onderweg kan ik ook nog worden aangehouden en als ik zeg dat ik een stad in rij waar een sticker nodig is, kan ik alsnog een bekeuring krijgen.
Ergens hoop ik dat ik word aangehouden.
 

inhethoekje

Active member
Kan je dat op je mobiel vastleggen,dit lijkt me een prachtig filmpje te worden!:duim:



(wacht even, jij bent nog van de generatie die geen mobieltje heeft)
 

gevegt

Well-known member
Kan je dat op je mobiel vastleggen,dit lijkt me een prachtig filmpje te worden!:duim:



(wacht even, jij bent nog van de generatie die geen mobieltje heeft)

Ik heb nog een uitklapbare Nokia. Dat gaat hem dus niet worden.
Mocht het feestje in Rheine nog leuk worden, kan ik wel een linkje geven.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik zag op een niet zo nieuw youtube filmpje dat de US straks misschien wel het enige land zal zijn dat kyoto gaat halen.
Dat filmpje ging over geopolitiek en het streven van de US om energie onafhankelijk van het buitenland te zijn binnen een bepaalde tijd.
Verrassend, hadden zij dit verdrag eigenlijk wel ondertekend?
 

Pascallovic

Well-known member
Erdogan lijkt het toch te gaan lukken om de meerderheid in Turkije te krijgen. Het is ook democratie, dus je kunt er weinig van zeggen. Ik snap zijn populariteit echter totaal niet. Je stemt om een dictatuur te worden.
 

zwammy

Well-known member
Al die mensen zonder enige opleiding in de bergen stemmen toch op hem, die willen terug naar het Turkije van 1300
 

Max

Administrator
Forumleiding
Erdogan lijkt het toch te gaan lukken om de meerderheid in Turkije te krijgen. Het is ook democratie, dus je kunt er weinig van zeggen. Ik snap zijn populariteit echter totaal niet. Je stemt om een dictatuur te worden.

Door de Turken die in Turkije wonen of de Turken in Europa? Erdogan is onwijs populair bij Turken in Nederland en Duitsland, maar had de vorige keer een minderheid in Turkije zelf.
 

Pascallovic

Well-known member
Door de Turken die in Turkije wonen of de Turken in Europa? Erdogan is onwijs populair bij Turken in Nederland en Duitsland, maar had de vorige keer een minderheid in Turkije zelf.
73% van de stemmen in Nederland in iedergeval, maar ze zijn nog aan het tellen in Turkije.

EDIT: Inmiddels balanceert een partij op de kiesdrempel. Indien ze onder de 10% zakken, dan heeft Erdogan zelfs 2/3 meerderheid om eventueel de grondwet te wijzigen.
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Erdogan lijkt het toch te gaan lukken om de meerderheid in Turkije te krijgen. Het is ook democratie, dus je kunt er weinig van zeggen.

Daar worden inmiddels toch wel wat vraagtekens bij geplaatst begreep ik.

Wel een heel zorgwekkende ontwikkeling, ook voor de regio. Wat al die Nederlandse Turken bezielt om op Erdogan te stemmen is mij helemaal een raadsel.
 

Pascallovic

Well-known member
Daar worden inmiddels toch wel wat vraagtekens bij geplaatst begreep ik.

Wel een heel zorgwekkende ontwikkeling, ook voor de regio. Wat al die Nederlandse Turken bezielt om op Erdogan te stemmen is mij helemaal een raadsel.
Zelfs al is het fraude dan nog bestaat er geen twijfel over het feit dat zijn partij by far de grootste daar is met in ieder geval 40% van de stemmen. Vind ik nog steeds erg veel gezien zijn gedachtegoed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Nederland moet men er met een verkiezingsuitslag eigenlijk wel uitkomen. In Turkije kan een Erdogan kennelijk coalitiebesprekingen laten klappen en door gaan naar de volgende verkiezing. Als deze verkiezingsuitslag niet bevalt misschien maar weer nieuwe verkiezingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan