erka
Well-known member
'Wind'
Goed dichtknijpen aan de onderkant en dan heel snel loslaten!
'Wind'
Daar was ze dan ook op tegen.
Die mannelijke verkrachter in een vrouwengevangenis stoppen was dus toch niet zo'n succes.
En zijn ze in Schotland nog steeds bezig met de onafhankelijkheid of is dat stilgevallen?Ze heeft op zich goed werk geleverd over het algemeen, maar wat vernieuwing kan geen kwaad denk ik. Veel hangt af van wie haar op gaat volgen, er zijn zeker een aantal goede kandidaten.
Zit er pas 4 maanden😀Dat is daar toch sowieso al langer een probleem? En die netanyahu zit daar ook al tijden…
Klopt. Maar was eind jaren 90 ook al premier... Dat bedoel ik... Dat zijn laatste periode pas heel kort is weet ik ook ja.Zit er pas 4 maanden😀
En goed voor het milieu ook, gas en kolen.De groenen hebben vandaag een Pyrrus overwinning geboekt.
De kerncentrales zijn dicht, maar Duitsland heeft meer energie nodig die op midden korte termijn uit gas of kolen moet komen wat duurder is en de praktisch geschoolde mensen in zwaar weer gaat brengen.
Echt ongelooflijk inderdaad... Over wel/niet kerncentrales bouwen kan ik me voorstellen dat je daar twijfels over hebt, maar als je die kerncentrales toch al hebt, waarom sluit je ze dan als het alternatief veel milieu-onvriendelijker is. Op die manier geef je voer aan theorieën dat het de milieubeweging helemaal niet om het milieu te doen is...De groenen hebben vandaag een Pyrrus overwinning geboekt.
De kerncentrales zijn dicht, maar Duitsland heeft meer energie nodig die op midden korte termijn uit gas of kolen moet komen wat duurder is en de praktisch geschoolde mensen in zwaar weer gaat brengen.
De oprichter van de Oath Keepers,een
Amerikaanse extreemrechtse groepering,
is veroordeeld voor zijn aandeel in de
Capitoolbestorming.
Stewart Rhodes heeft een celstraf van
18 jaar gekregen,de hoogste straf tot
nu toe.Tegen Rhodes was een celstraf
van 25 jaar geëist.Volgens de rechter
is Rhodes een aanhoudende dreiging en
een gevaar voor het land.
Rhodes werd in november 2022 na een
proces van twee maanden schuldig
bevonden aan "opruiende samenzwering".
Meer dan duizend mensen zijn al voor de
bestorming aangeklaagd en bijna 300
zijn ervoor veroordeeld.
Als Trump het weer wordt staan al die veroordeelden inderdaad in no-time weer buiten. Vwb een andere republikein heb ik mijn twijfels, heb het idee dat de Republikeinen ook steeds meer klaar zijn met Trump1x raden wie er als eerste een pardon krijgt als er een Republiek President wordt.