Batigoal
Well-known member
Mwah, ik vlak niet uit dat hij binnen 10 jaar vertrekt.Van welk jaar?
Mwah, ik vlak niet uit dat hij binnen 10 jaar vertrekt.Van welk jaar?
Wanneer Remkes een keer gaat praten met de boeren.
Je doelt op de uitspraak van Von der Leyen?In Italië gaat een vrouw de verkiezingen winnen, maar het is niet de goede vrouw dus dreigt de eu al voor de uitslag met sancties. Nu is Italië niet echt een land dat wakker ligt van dreigingen net als Hongarije en Polen. De verkiezingen in Oostenrijk lijken ook richting een verkeerde kant uit te gaan dus we zullen als eu hondje wat meer moeten gaan betalen. Worden we toch wat armer met z'n allen.
Hebben ze daar geen regel dat je een x-periode geen motie van wantrouwen mag indienen als iemand net door de leden gekozen is? Ze hebben immers ook een regel dat je na een vertrouwensstemming een jaar(?) geen nieuwe kan houden.De eerste brieven van conservatieve parlementariërs om een motie van wantrouwen in Liz Truss te eisen schijnen al gestuurd te zijn. Het gaat weer goed.
Het schijnt dat die regel niet telt als iemand net gekozen is. Dus in theorie mag het. Nogal een enorme zooi nu daar. Normaal is het vaak Labour die de vuile was buiten hangt, terwijl de Tories alles binnenskamers houden en naar buiten als één komen. Nu is het andersom.Hebben ze daar geen regel dat je een x-periode geen motie van wantrouwen mag indienen als iemand net door de leden gekozen is? Ze hebben immers ook een regel dat je na een vertrouwensstemming een jaar(?) geen nieuwe kan houden.
Klopt, best een prestatie om er zo snel een zooitje van te maken.Nou ja, ze maakt er ook wel een gelijk een klerezooi van of laat het iig gebeuren.
Help me even, ik volg de Britse politiek de laatste tijd wat minder, maar wat heeft Truss dan al fout gedaan?Klopt, best een prestatie om er zo snel een zooitje van te maken.
Help me even, ik volg de Britse politiek de laatste tijd wat minder, maar wat heeft Truss dan al fout gedaan?
Yep, nogal een prestatie. Dat krijg je als je zo iemand naar voren schuift. Er waren wel degelijk fatsoenlijke kandidaten in de leiderschapsrace. Er zaten er een paar tussen die ik goede politici vind. Ongeacht dat het niet mijn partij is en ik dus met hen het op redelijk wat punten oneens ben, vind ik die mensen sterke politici die hun verantwoordelijkheid nemen en sterke principes hebben. De beste op dat gebied vond ik Tom Tugendhat. Maar hij (en de andere fatsoenlijke kandidaten) lag er al erg vroeg uit.Thanks
Ook knap. Truss zit 3 weken op haar post, waarvan 10 dagen het land stillag wegens het overlijden van de koningin... En alsnog nu al op de vingers getikt door het IMF...