https://www.telegraaf.nl/financieel/2023950271/lagarde-haalt-uit-naar-nederland?utm_source=t.co
Ze heeft met het eerste natuurlijk gelijk, dat het begrotingsoverschot gebruikt moet worden.'
Die daartoe gedwongen zijn ja die bedoel ik en ook de kinderen die dat niet gedaan hebben.Je bedoelt kinderen die mensen hebben doodgeschoten en mensen hebben onthoofd?
Plus wat ze in het dagelijkse leven in het kalifaat hebben meegemaakt ?
Zekere voor het onzekere nemen en lekker daar laten , anders komen zulk soort kinderen hier op school.
Die daartoe gedwongen zijn ja die bedoel ik en ook de kinderen die dat niet gedaan hebben.
Juist ja daarom, het zijn kinderen. Die verdienen altijd een tweede kans. Sterker zij hebben die nog niet eens gehad.
Lekkere wereld, waarin zelfs kinderen al compleet worden afgeschreven.
Ja je kunt die kinderen ook hier volkomen verknipt naar school sturen, geef je ze hier nog een tweede en derde kans voordat ze hun handje op houden en van een uitkering gaan genieten.
Zulke families hebben al hun rechten verspeeld jammer voor die kinderen maar die moet je hier niet willen hebben.
De volwassenen lijken me als kind ook dermate ge?ndoctrineerd dat ze nooit beter hebben geweten. Lastig verhaal, aan de ene kant haal je een hoop potenti?le ellende op je hals als je ze hierheen haalt, aan de andere kant ga je de vicieuze cirkel nooit doorbreken als je niets/te weinig doet.
De kinderen zijn echter Nederlanders (neem ik aan) en hebben helemaal nog niets verspeeld. Daar zijn het kinderen voor.
Nee, die zijn veelal in de zandbak geboren uit een extremistische moeder die spuugt op de Westerse wereld.
En verwachten dat ze uit Syri? worden opgehaald, terwijl ze daar zelf vrijwillig naartoe zijn vertrokken om zich bij IS aan te sluiten.Maar wel hun hand ophouden als er een uitkering dan wel bijslag te verdienen valt.
Nee, die zijn veelal in de zandbak geboren uit een extremistische moeder die spuugt op de Westerse wereld.
https://www.telegraaf.nl/financieel/2023950271/lagarde-haalt-uit-naar-nederland?utm_source=t.co
Ze heeft met het eerste natuurlijk gelijk, dat het begrotingsoverschot gebruikt moet worden.
Doe mij maar weer een Ier
Ik heb de berichten over de Britse verkiezingen en Brexit verplaatst naar de Brexit-topic.