Buitenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Weer een onzinnige post. Alsof ze gaan demonstreren om de Israëlische regering bang te maken.
Maar goed, je bent je eitje weer kwijt.

Nee voor het stoppen van de oorlog EN het vrijlaten van de gegijzelden lijkt me, dat doen ze al 3 jaar.

gevegt

Well-known member
Hamas lijkt het plan van Trump te accepteren volgens de eerste berichten.
Zoals ik het begrijp hebben ze wel toezeggingen gedaan, maar willen ze verder onderhandelen over een definitief akkoord.
Nee voor het stoppen van de oorlog EN het vrijlaten van de gegijzelden lijkt me, dat doen ze al 3 jaar.
Vergeet niet dat ze ook demonstreren tegen het onrecht wat de Palestijnse bevolking ondergaat door de vermeende genocide de Israël daar pleegt.

Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Trump heeft Israël aangemaand per direct de bombardementen te stoppen.
Benieuwd of ze het gaan doen.

erka

Well-known member
Hamas wil praten, Trump zegt dat Israel moet stoppen nu, maar de Midden Oosten Hitler/Stalin (kies maar, al naar gelang gevoeligheid) gaat gewoon door. Als Netanyahu ooit nog ergens voor een oorlogstribunaal komt dan ga ik op de tribune zitten.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik vertrouw beide partijen niet, beiden willen geen einde aan deze oorlog. De onderhandelingen zullen uiteindelijk dus wel klappen, en geven ze elkaar de schuld.

• Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Dat scenario heb ik ook voor ogen. Ze willen niet vreedzaam naast elkaar leven. From the river to the sea, maar voor wie?

• Leuk

ALenstra

Well-known member
De partij van miljardair en voormalig premier Andrej Babis is de grote winnaar van de verkiezingen in Tsjechië. De coalitie van premier Petr Fiala verliest zijn meerderheid. Babis wordt gezien als bondgenoot van Trump en Orban.

erka

Well-known member
Ach, vrede in het MO, het zal een paar dagen duren en dan gaan we weer vrolijk verder. Netanyahu zal niet rusten voordat de laatste Palestijn dood is en Hamas zal niet rusten voordat de laatste Jood dood is.

• Leuk
Bovenaan