Pascallovic
Well-known member
Zou niet weten waarom de EU uitstel zou verlenen. Alsof er iets veranderd als ze de Britten een jaar uitstel geven. Ze zijn al een paar jaar bezig en nog steeds hebben de Britten geen idee wat ze wel willen.
Zou niet weten waarom de EU uitstel zou verlenen. Alsof er iets veranderd als ze de Britten een jaar uitstel geven. Ze zijn al een paar jaar bezig en nog steeds hebben de Britten geen idee wat ze wel willen.
Misschien een gekke vraag, maar hoe stemt men? Is er ergens gewoon een 'ouderwetse' stembus waarin je een biljet gooit waarop je 'voor' of 'tegen' aankruist?
Om een oorlog in Ierland te voorkomen?
Ierland gaat gewoon herenigd worden na Brexit.
Omdat de EU natuurlijk ook negatieve gevolgen gaat meemaken van een No-deal. Natuurlijk minder dan in GB, maar toch.
Dat kan, maar zonder slag of stoot?
Nee, die katholieken produceren meer kinderen dan die ultra protestanten. Demografisch cre?ren ze zo vanzelf een meerderheid voor hereniging.
Make love, not war.
Nee, die katholieken produceren meer kinderen dan die ultra protestanten. Demografisch cre?ren ze zo vanzelf een meerderheid voor hereniging.
Make love, not war.
Dat heeft in het verleden nog nooit de doorslag gegeven.
Alle peilingen geven aan dat na Brexit ook een groot deel van de Protestanten voor hereniging zullen stemmen.
Kwam net dit filmpje tegen waarin wordt uitgelegd hoe 'stemmen' gaat (en dat de uitslag dus al bekend is voordat die wordt gezegd)...
https://twitter.com/itvnews/status/1084807708736401408
Gewoon dus lopen door een gang.
Echt wel. Eind negentiende eeuw worstelden de katholieken zich na een eeuw of twee onder het protestantse juk uit. Dankzij een goed fokprogramma. Via KVP en CDA gaven ze de macht nooit meer helemaal af. Emancipatie was een feit.
Ben jij een broertje van JFK?
Ik wist het wel!je mag me Bobby noemen
Des te beter. Al zag ik onlangs in reizen met Waes (topprogramma) dat het in Belfast nog echt verschrikkelijk is. Muren door tuinen, hele enge Oranjemarsen ... all year long. Pure haat.
Zo heeft Bos ABN Amro gered.
Wat maf. Het Lagerhuis stopt gewoon om een bepaalde tijd 's avonds. Bij ons gaan ze gewoon net zo lang door als nodig.