Buitenlandse politiek

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Is dat een Ier? Onverstaanbaar die gast.

Ik neem aan dat je het over Angus MacNiel had. Hij komt uit de Buiten-Hebriden en zijn moedertaal (net zoals van de bevolking daar over het algemeen) is Schots Gaelic. Engels is slechts zijn 2e taal. Ik ben afgelopen zomer in die eilandengroep geweest (rondreis over de eilanden) en vrijwel iedereen praat Engels met een soort "buitenlands" accent. Aan al die mensen hoor je dat het niet hun moedertaal is.

erka

Well-known member
Ik neem aan dat je het over Angus MacNiel had. Hij komt uit de Buiten-Hebriden en zijn moedertaal (net zoals van de bevolking daar over het algemeen) is Schots Gaelic. Engels is slechts zijn 2e taal. Ik ben afgelopen zomer in die eilandengroep geweest (rondreis over de eilanden) en vrijwel iedereen praat Engels met een soort "buitenlands" accent. Aan al die mensen hoor je dat het niet hun moedertaal is.

Ja, dat was m vast. Ik hoorde ook ergens die rollende Schotse r inderdaad.

Totale chaos nu over hoe het verder moet.

erka

Well-known member
Wat maf. Het Lagerhuis stopt gewoon om een bepaalde tijd 's avonds. Bij ons gaan ze gewoon net zo lang door als nodig.

vakx2.0

Banned
Met dit verschil dat ze nu allemaal kleur moeten bekennen. De jaren van hard roepen waar ze tegen zijn, moeten nu plaats maken voor bekennen waar ze 'voor' zijn.

Voor een No Deal
Voor intrekken van Artikel 50 (remain)
Voor een tweede referendum

Ze mogen het nu zeggen.

gevegt

Well-known member
Er zijn dus werkelijk politici in de VK die denken dat de EU een halfjaar op haar reet ligt omdat er verkiezingen komen.
Wat ben ik blij dat Juncker niet meer verkiesbaar is en dus geen persoonlijke belangen meer heeft. Die man is momenteel echt top!

vakx2.0

Banned
Wat maf. Het Lagerhuis stopt gewoon om een bepaalde tijd 's avonds. Bij ons gaan ze gewoon net zo lang door als nodig.

Het is juist maf om nachtenlang door te halen. Er is al vaak aangetoond dat je door slaapgebrek als een 'dronken persoon' beslissingen neemt. Allemaal leuk en aardig als je Erka heet, maar niet als je namens en voor het land moet beslissen. :)

gevegt

Well-known member
Het is juist maf om nachtenlang door te halen. Er is al vaak aangetoond dat je door slaapgebrek als een 'dronken persoon' beslissingen neemt. Allemaal leuk en aardig als je Erka heet, maar niet als je namens en voor het land moet beslissen. :)

Zo heeft Bos ABN Amro gered.

Bovenaan