Zo doen beschaafde mensen dat Atreides...
Ik geloof dat fair use in dit geval zo'n beetje inhoudt een alinea pakken en daarna doorverwijzen naar het gehele artikel..
Buiten het legale verhaal ook wel zo prettig wanneer je niet ge?nteresseerd bent in het hele verhaal.
Een van de landen die nu al aangekondigd heeft een stokje voor het "WTO scenario" te gaan steken is Argentini?. Je kan wel raden wat die als prijs willen voor het intrekken van hun veto...
Als Argentinie gaat dwarsliggen bij de WTO voor wat eilandjes heb ik wel een donkerbruin vermoeden wat Spanje gaat doen voor een niet nader te noemen rots.
Het Verenigd Koninkrijk van Engeland, Wales, Guernsey, Jersey, Man en Gibraltar is straks wat rest?
Het Verenigd Koninkrijk van Engeland, Wales, Guernsey, Jersey, Man en Gibraltar is straks wat rest?
Als Argentinie gaat dwarsliggen bij de WTO voor wat eilandjes heb ik wel een donkerbruin vermoeden wat Spanje gaat doen voor een niet nader te noemen rots.
Gibraltar was toch ook massaal tegen de Brexit?
Spanje heeft nog wel enigszins belang bij een goede relatie met het VK vanwege handel en de vele burgers die in elkaars landen wonen. Dat wil niet zeggen dat ze niet gaan proberen lastig te doen, maar ze hebben wel belang bij een goede afhandeling van de situatie. Handel tussen Argentini? en het VK is heel erg beperkt dus die kunnen rustig heel erg lastig doen zonder dat ze veel te verliezen hebben.
Wat zijn de argumenten eigenlijk tegen een Brexit?
Alle verlies lijdende delen worden afgestoten, slim.
Klopt. Maar als het VK de EU uit gaat is dat best een grote verandering (om het eufemistisch uit te drukken). Dus dan kan ik me voorstellen dat er een nieuw referendum komt.Mogen ze dat zo maar, want het lijkt me sterk (en vooral dom) namelijk. Ze hebben hun refer?ndum al gehad daar.
Huh? Die snap ik even niet.JMD hierbij ben ook jij gebant van met name de wedstrijdtopics. Zeker wanneer het seizoen weer op zijn einde loopt.
Ja met Stalinistische afstand. Overigens is Gibraltar ook tegen een hereniging met Spanje. Maar ja, dat was toen de UK nog onlosmakelijk verbonden leek met de EU.
Huh? Die snap ik even niet.