Hahahaha, die gast denkt dat de EU nu gaat bewegen.,...
Dat is echt het idiote. Vraag me ook af hoeveel van die 430 tegenstemmers dat gedaan hebben omdat ze denken dat de EU nog wel gaat bewegen. Idiote na?viteit.
Maar Labour dus wel de grootste. Dus Corbyn heeft wel een klein succes als dat zo doorgaat. Maar goed, ook bij Labour is niet iedereen pro of tegen Brexit.
Het VK kan een deal krijgen ala Zwitsersland of Noorwegen. Maximaal ( op de grens van Noord Ierland na )
Geven ze meer weg, heb je de poppen aan het dansen in Europa. Dat gaan ze natuurlijk nooit doen.
Dat lijkt me ook de enige manier. Dan zullen de voorstanders van Brexit plotseling realiseren dat veel dingen hetzelfde blijven, maar we dan geen invloed meer hebben op de regels die nog steeds gevolgd moeten worden.
Precies.Het VK kan een deal krijgen ala Zwitsersland of Noorwegen. Maximaal ( op de grens van Noord Ierland na )
Geven ze meer weg, heb je de poppen aan het dansen in Europa. Dat gaan ze natuurlijk nooit doen.
Waarom wil Labour dat niet?Labour is net zo goed verdeeld inderdaad. En met deze uitslag moeten ze met de SNP samenwerken voor een meerderheid. De SNP heeft aangegeven daarvoor open te staan, maar Labour geeft telkens aan dat ze de SNP uitsluiten.
Het einde van de soap is dat ze straks gewoon in de EU blijven.
Waarom wil Labour dat niet?
Dan wordt het echt 'oorlog' in Noord Engeland
Geen idee, maar gezien de omstandigheden kan ik mij niet voorstellen dat die op het zelfde niveau zit.Precies.
Hoe is deze deal in verhouding tot de deal met Zwi en Nor?
Jouw voorstellingsvermogen is altijd al bagger geweest.Geen idee, maar gezien de omstandigheden kan ik mij niet voorstellen dat die op het zelfde niveau zit.
Jouw voorstellingsvermogen is altijd al bagger geweest.
Dan wordt het echt 'oorlog' in Noord Engeland
Dat zou weer eens tijd worden, alweer 300 jaar geleden of zo ... moeten ze wel Elizabeth in een harnas op een paard krijgen :duim:
Wat zou de reden kunnen zijn dat het VK niet dezelfde deal heeft gekregen als Zwi en Nor?Geen idee, maar gezien de omstandigheden kan ik mij niet voorstellen dat die op het zelfde niveau zit.
Wat zou de reden kunnen zijn dat het VK niet dezelfde deal heeft gekregen als Zwi en Nor?
Wat zou de reden kunnen zijn dat het VK niet dezelfde deal heeft gekregen als Zwi en Nor?
Zwi en Nor zijn allereerst nooit lid geweest dus dat maakt het al anders. Verder wil volgens mij het nee-kamp geen Zwi-Nor constructie omdat dat nog teveel EU-regelgeving is.